אטרקציות באילת מבלי להיכנס לים!

אילת

 

אילת, העיר האולטימטיבית לנופש ישראלי מושלם, עם השמש החמה והים האדום הנפלא – יש בה הכל. עם זאת, רוב התיירים המגיעים לעיר, בין אם מדובר בתיירים מחו”ל או בישראלים, מעבירים את זמנם בבילוי לחופי הים האדום או בבריכה במלון. ואכן מדובר באטרקציות נפלאות שבהחלט יכולות למלא חופשה שלמה. אך אילו עוד אטרקציות יש לעיר הזו להציע?

לעיר הנופש של ישראל יש הרבה(!) מה להציע מעבר לאטרקציות הפופולריות באילת שאתם ודאי מכירים, לכן החלטנו להציע לכם שלוש אטרקציות שדווקא לא כוללות ים או הכל כלול במלונות יוקרה. אז ללא עיכוב מיותר, קבלו את שלוש האטרקציות המומלצות שלנו באילת שלא כוללות בילוי בים האדום. תבלו.

1. ‘סתלבט על המים – אטרקציה נסתרת בריף הדולפינים

לא מעט נכתב ונאמר על ריף הדולפינים באילת, אולי האטרקציה המיוחדת והפופולרית מכל בעיר. מלבד המובן מאליו, מפגש מרתק עם הדולפינים בסביבת המחיה הטבעית שלהם, במתחם ישנה אטרקציה נוספת שכדאי מאוד להכיר. בריכות הסתלבט על המים נמצאות בתוך גן בוטני מרגיע ובהן תוכלו סתם להירגע או לקבל טיפולים מפנקים מהצוות (בתשלום) לצד האזנה למוזיקה מרגיעה וחוויה רב חושית מדהימה וייחודית.

2. צניחה חופשית עם טוויסט ייחודי לאילת

צניחה חופשית זה כיף, צניחה חופשית מעל לנוף של ארבע ארצות זה כבר מטורף לגמרי, ואכן סקיי דייב אילת מציעים אטרקציה מטורפת לחובבי האקסטרים. האם אתם מוכנים לצנוח מעל מפרץ אילת מול נופים מדהימים של הרי אילת והים האדום? לאחר טיסה של כ-20 דקות תגיעו לנקודת הצניחה ותקפצו מהמטוס יחד עם מדריך צמוד. במהלך הצניחה תגיעו למהירות של מעל 200 קמ”ש עת יפתח המדריך את המצנח. כאמור, תזכו לראות את נופיהן של ארבע מדינות שונות – ישראל, מצרים, ירדן וערב הסעודית.

3. טיולי ג’יפים במדבר – אטרקציה חובה לחובבי טבע מדברי

חרשתם את חופי אילת וכעת הגיע הזמן להשתומם מול נופי המדבר העצום והמיוחד באזור. טיול מדברי הוא חוויה מיוחדת לכל חובב טבע, ובמיוחד לחובבי הטבע המדברי ממנו לא חסר בארץ. טיולי אקו במדבר מציעים לכם טיולי ג’יפים בכמה מקומות מדהימים במדבריות אילת. ישנם גם טיולי הליכה להרים למי שאוהב טיולים רגליים. תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות כגון, טיול קצר שאורכו כשעתיים, טיול במשך יומיים לפטרה ואפילו טיולים של מעל 10 ימים באזורים שונים.

אלו היו רק שלוש אטרקציות מומלצות שלא כוללות ים באילת, אך ישנן עוד לא מעט כאלה בעיר הדרומית. האטרקציות בעיר אינן מוגבלות לתקופה מסוימת ותוכלו למצוא מה לעשות באילת לאורך כל השנה. יותר מכך, ישנן אטרקציות מיוחדות בחורף אשר יחד עם מבצעי החורף במגוון מלונות באילת הופכים את עיר הנופש של ישראל ליעד מבוקש גם אחרי העונה החמה.

עוד משהו שיעניין אותך:

שי פניני – משרד עורכי דין
שי פניני – מומחה למשפט מסחרי
עו”ד שי פניני
שי פניני – עו”ד בתחום הקמעונאות, מסחר ודיני עבודה