מוזיקה באירועים משפחתיים

מוזיקה באירועים משפחתיים

 

אירועים משפחתיים כדוגמת בר/בת מצווה דורשים תכנון מדוקדק מראש

אתם עומדים לערוך בר או בת מצווה לילדים האהובים שלכם. עברו הימים בהם רבע עוף ובורקס באולם האירועים הקרוב היו מספקים. נכון לעכשיו כול אירוע באשר הוא מחייב אתכם לתכנון מוקדם. בין אם מדובר על אירוע שאליו מוזמנים מאות אורחים או אירוע ממש אינטימי למשפחה הקרובה. כשמדובר על אירוע שכזה התכנון מתחיל במיקום, הזמנה, תפריט וגם המוזיקה שתשמע ברקע לאורך כול האירוח. במאמר זה נדבר על התפקיד של המוזיקה וגם מי כדאי שיערוך אותה.

תפקידה של המוזיקה כחלק מההצלחה של האירוע המשפחתי

למוזיקה כמעט בכול אירוע ובוודאי כשמדובר על אירוע משמח כמו בר מצווה, יש תפקיד משמעותי. היא מהווה תפאורה שמכניסה את האורחים לאווירה אותה תרצו להעביר. מוזיקה יכולה להיות מרגיעה, מקפיצה, משמחת, מעוררת ועוד. הרצף המוזיקלי אותו תתכננו לאורכו של האירוע ייקח בחשבון שני נתונים עיקריים. הראשון הוא ליווי מוזיקלי נכון בהתאם להתרחשות שקורת באותה נקודת זמן באירוע. בקבלת הפנים תשימו מין הסתם מוזיקה בעלת אופי שונה מהמוזיקה אותה תשימו בזמן הארוחה ויש כאלו אשר אפילו מצרפים נגנים במיוחד לשלב זה בערב כגון: נגני קלרינט, נגני פסנתר, נגני צ’לו ועוד… נתון שני אותו חייבים לקחת בחשבון קשור בתמהיל  האורחים שאמורים להגיע לאירוע. אתם רוצים שכולם יצאו ממנו שמחים.

מי יארגן לכם את המוזיקה לאירוע המשפחתי

השאלה הבאה שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא מי ינהל עבורכם את הצד המוסיקלי. עומדות לפניכם שתי אפשרויות, הראשונה והיותר זולה מין הסתם היא להכין רשימת השמעה לבד. עם כול האופציות שקיימות היום ברשת האינטרנט העלות יכולה להיות ממש אפסית. החלופה השנייה היא להזמין די.ג’יי מקצועי. היתרון הגדול שמביא איתו לאירוע די. ג’יי מקצועי הוא שמדובר על פתרון דינמי. בשונה מרשימת השמעה אותה הכנתם מראש וקשה לשנות אותה תוך כדי, די. ג’יי מקצוען יוכל לנהל את רשימת ההשמעה ולשנות אותה בהתאם להתפתחות של האירוע. יתרון ממש גדול שיכול להפוך את האירוע לבלתי נשכח קחו זאת בחשבון כאשר אתם מתכננים את הבת או בר מצווה.

כמה טיפים לתכנון רצף מוזיקלי מנצח לאירוע המשפחתי שלכם

הינה כמה טיפים שכדאי לכם לזכור אותם לפני שאתם מתכננים את המוזיקה באירוע המשפחתי שלכם. חייבת להיות הלימה בין אופי המוזיקלי לאקוסטיקה של המקום שבו אתם עורכים את האירוע. לנגן מוזיקה רועשת בחלל קטן עם אקוסטיקה גרועה יכול להרוס לכם אותו. יש חשיבות גדולה להרגיש את האורחים ובהתאם לכך לשנות את האופי של המוסיקה . המשמעות היא שגם אם תחליטו על הכנה עצמאית של המוזיקה כדאי שתכינו כמה חלופות כך שתוך האירוע תוכלו להחליף אותה בהתאם להתפתחויות. לדוגמא אם תגלו שהאורחים רוצים עוד מוזיקה בעלת אופי מסוים כדאי שתהיה לכם בצד ערימה של קטעים מתאימים בעלי אותו אופי. שיהיה בהצלחה!

עוד כתבות נושא משפחה