איזה הלבשה תחתונה היא הטובה ביותר?

 

בחירת פריטי הלבשה תחתונה לנשים זה לא עניין של מה בכך. הטעות הנפוצה ביותר היא לבחור פריטים שונים לפי מראה, אבל חשוב מאד לזכור שהנוחות היא חלק חשוב מאד – מה שאומר שצריך להשקיע גם בבחירת הגזרה וסוג הבד של פריטים שונים בהם אנו משתמשים. התשובה אומנם לא חד משמעית, אבל בואו ננסה להבין בכל זאת איזו הלבשה תחתונה היא הטובה ביותר.

 

גרביונים

יש לא מעט סוגים שאפשר למצוא בשוק היום ביניהם הרבה סוגים של גרביונים באיכות ירודה. מומלץ ללכת על בד צפוף יחסית שלא נוטה לקרעים ורכבות. עדיף ללכת על בדים טבעיים בלבד בשביל הרגשה יותר נעימה. בקיץ אפשר ללכת על גרביונים דקים ובחורף עדיף ללכת על גרביונים עבים.

 

תחתונים

התחתונים הטובים ביותר לנשים הם כאלו שמספקים את הנוחות המקסימלית. אם אין שיקולים של מראה אז עדיף ללכת על גזרה כזו המכסה כמה שיותר וכן על בדים טבעיים בלבד. כותנה מלאה זו תמיד בחירה מצוינת ואלו הם בדרך כלל תחתונים שמחזיקים לשנים ארוכות.

 

בייבי דול

בייבי דול איכותי באמת זה בדרך כלל בייבי דול מבד סאטן שזהו הבד המתאים ביותר לפריט הזה. חשוב לבדוק שהתפרים איכותיים ומקצועיים ושהגזרה מתאימה באופן מדויק. בניגוד לסוגים אחרים של הלבשה תחתונה אלו הם פריטים שניתן למדוד מראש ומומלץ בהחלט לעשות כך.

 

פיג׳מות

פיג׳מות זה עולם ומלואו וכאן אפשר למצוא מנעד רחב של רמות איכות. מומלץ ללכת על בדים איכותיים וכאלו שיחזיקו לשנים ארוכות ובעיקר להתאים את סוג הפיג׳מה לעונה בשנה כשחשוב לזכור שבמרבית ימות השנה בארץ מזג האוויר הוא חם, ככה שלא כדאי לכוון לפיג׳מות ארוכות מבדים כבדים מדי.

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר