אייפון 14 או גלקסי S22? מה עדיף?

 

נדמה שאין מחלוקת גדולה יותר מהמחלוקת בין מעריצי אפל ואייפון לבין אוהבי האנדרואיד למיניהם ושני מכשירי הדגל בימינו משתי המחנות הם בלי שום ספק אייפון 14 וגלקסי S22. אם גם אתם שוקלים לעשות מעבר בקרוב או פשוט מחפשים את המכשיר הטוב ביותר בשוק נכון לעכשיו, בואו ננסה להבין מי מהשניים הוא המומלץ ביותר עבורכם.

תצוגה

מבחינת התצוגה דגמי ה-14 הרגילים נופלים מהגלקסי עם קצב ריענון של 60 הרץ, אך דגמי הפרו והפרו מקס הם כמובן עם קצב ריענון של 120 ובהחלט נותנים פייט משמעותי לגלקסי. הגודל של המסך פחות או יותר זהה בין שני המכשירים.

סוללה

כאן אפל מנצחת ובגדול כשהיא משפרת מדי שנה את איכות הסוללה ומאריכה את חיי הסוללה. בסמסונג לעומת זאת לא השכילו לעשות זאת עם הגלקסי וזה יתרון משמעותי.

מצלמה

כאן בהחלט יש קרב צמוד והשאלה היא על אילו דגמים מדובר. אם ההתלבטות היא בין 14 רגיל או 14 פלוס לגלקסי, הרי שמערך הצילום של גלקסי מנצח עם מצלמה ראשית של 50 מגה פיקסל, עדשת טלפוטו מעולה ופונקצית צילום רחב מתקדמת למדי. לעומת זאת, דגמי הפרו והפרו מקס הם כבר טובים יותר עם מערך צילום משופר שמנצח בקלות את גלקסי ואת ההבדל בתמונות אפשר לראות ממש בקלות.

קוד סגור מול קוד פתוח

זהו כמובן ההבדל המהותי ביותר בין גלקסי ואייפון באופן כללי. IOS היא מערכת קוד סגור ולא ניתן לערוך שינויים וגם האפליקציות הן כמובן מוגבלות למה שאושר על ידי אפל. באנדרואיד יש יותר חופש מחד עם מערכת פתוחה, אך מצד שני זה בהחלט חושף את המכשיר לוירוסים.

אז מה הכי טוב בשבילכם? נראה שכל אחד יחליט באופן אישי, אך אלו הם בלי ספק ההבדלים העיקריים שצריך להכיר.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר