איך יראה עולם העסקים רגע אחרי הקורונה

 

אין זה סוד, נגיף הקורונה פגע בעולם העסקים באופן קשה ביותר, במשך כל העידן המודרני לא התמודדנו כעולם עם מצב דומה בו כל כך הרבה מדינות סגורות לעסקים, ענף התעופה משותק כמעט לחלוטין, התיירות לא קיימת וכמות המובטלים בכל מדינה הרקיעה לשחקים, אז איך יראה עולם העסקים ביום שאחרי הקורונה?

 

התשובה בצורה הקשה שלה

 

ובכן אין דרך לייפות את התשובה הזו, חשוב להגיד אותה בצורה אמיתית במיוחד שאין עוד בכלל צפי איך ומתי היא תהיה מאחורינו כי כל מה שעד עכשיו היה ניתן לעשות זה לבלום את ההתפשטות ולצמצם את שרשרת ההדבקה אבל הנגיף עדיין כאן ואין לו תרופה ואין לו חיסון מה שאומר שנהיה עדים להתפרצויות חדשות בעתיד הקרוב.

 

  • המון עסקים שייעלמו מהעולם – אז קודם כל ביום שאחרי נגיף הקורונה נתעורר לעולם שייחסר הרבה מאד מהעסקים שהכרנו, עסקים גדולים וקטנים כאחד פשוט לא יהיו יותר קיימים בעקבות פשיטת רגל כלכלית, לכן סביר להניח שעסקים שהייתם רוכשים בהם, שהייתם עובדים בהם או אפילו אתם בעצמכם עבדתם בהם פשוט לא יהיו.
  • אחוז אבטלה גבוה – אחוז האבטלה שכבר עכשיו גבוה סביר מאד להניח שימשיך להיות באחוזים גבוהים גם ביום שאחרי הנגיף, רבים מהעובדים שיצאו לחופשות ללא תשלום לא ימצאו את עצמם בחזרה באותה עבודה ויצטרכו לחפש את עצמם מחדש.
  • מיתון – העולם שאחרי נגיף הקורונה יהיה במיתון, כמה זמן ואיך נצא מהמיתון? קשה עוד לענות על זה כי עוד בלתי ניתן לענות כמה זמן עוד ימשך המצב ועוד כמה עסקים יושפעו ממנו.
  • הזדמנויות חדשות וצמיחה – נסיים עם אופטימיות כי בכל מצב בו יש קריסה יש אחרי זה צמיחה ובנייה מחודשת עם הזדמנויות חדשות.

עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – מנכ”ל חברת SMS ניהול פרוייקטים
יורם קראוס you tube

 

עוד מרחבי הרשת:
הרבלייף- במקום הראשון בניהול משקל וולנס
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה
על אורח חיים בריא – מאת הרבלייף
תזונה נכונה על פי הרבלייף