איך לבחור חנות חיות לקנות ממנה

חנות חיות מחמד

 

 

מוצאים את עצמכם קונים אוכל אחר לכלב או החתול שלכם בכל פעם מחנות אחרת? כי אין לכם חנות כזו ליד הבית? האם לא הייתם מעדיפים חנות קבועה שאתם בוטחים בה? ובכן, גם אם אין לכם חנות כזו ליד הבית, חשוב להבין שאתם לא חייבים לבקר בה פיזית, מספיק להגיע אליה פעם אחת על מנת להתרשם, או פשוט להזמין מאתר האונליין של חנויות כמו  אנימל שופ. בכל אופן, להלן כמה המלצות לבחירות חנות חיות לקנות ממנה מוצרים.

קריטריונים לבחירת חנות חיות

• השוואת מחירים – לפני שאתם רוכשים מוצר כלשהו מתוך חנות חיות מחמד כמו אוכל לכלבים או מוצר הרבה פחות מוכר כמו מלכודת פרעושים סביבתית, כדאי שתעשו השוואת מחירים. מחיר לאותו מוצר עלול להיות שונה בעשרות אחוזים. כאשר אתם עושים השוואה אל תשכחו לבדוק לא רק את שם סוג האוכל אלא גם את המשקל.

• מנוי למזון – בהרבה חנויות חיות היום נהוג לעשות מנוי לאוכל לחיות. למשל, אתם משלמים מראש על 5 שקי אוכל, כולל משלוח חינם, ומקבלים את השישי מתנה. חלק מהאנשים נמנעים מלעשות מנוי, מכיוון שהם לא רוצים להתחייב לשום ספק. תבדקו את החנות תראו שהיא מוכרת את המותגים המועדפים עליכם ופרסו את הרכישה לתשלומים.

• בעל חנות מומחה לנושא – אם אתם בכל זאת רוכשים פיזית, ולא אונליין, כדאי לבדוק האם מי שעובד בחנות מבין בעולם חיות המחמד ולא סתם נמצא שם כקופאי. כאשר מאמצים חיה לראשונה, יש צורך בהמון מידע ועצות שלא תמיד קל למצוא ברשת, ואם קל אז האמינות לא תמיד ברורה, לכן חשוב שבעל החנות יבין בנושא, יוכל לתת לכם עצות וכך לסייע להתאים לכלב מוצרים כמו זמם, שירותים לחתול ורצועות.

• שטח גדול ומרווח – ישנם חנויות שהם כוכים קטנים. לא רק שזה מעיד על מגוון דל מאוד, אלא שקשה לזוז שם ובטח שממש לא יהיה נעים להיכנס לשם עם הכלב שלכם. לפעמים זה חשוב כדי למדוד זמם למשל במקום לחזור לחנות כמה פעמים על מנת לזהות את הגודל המתאים. כמו כן, כשהיא מלאה באנשים ואין בה מקום לנוע, החוויה הופכת לפחות נעימה.

• משלוח חינם – קונים מחנות כזו כמה פעמים במהלך החודש? על מנת לחסוך בעלות, רצוי להעדיף חנות שמספקת משלוחים חינם ולא רק כזה מעל סכום של כמה מאות שקלים. אולי זה נראה לכם שולי, אבל במצטבר במדובר בלא מעט כסף שאתם יכולים לחסוך לעצמכם.

• מוצרים גם לבעלי הכלב – העובדה שמדובר בחנות חיות, לא אומרת שהבעלים לא צריכים מוצרים שקשורים לעצמם. רולר להסרת פרווה מבגדים הוא פריט חובה בכל חנות כזו כמו גם שקיות קקי . עדיף שיהיה מגוון מכל סוג מוצר מכיוון שלא לכולם מתאים אותו המוצר. כמו כן, כדאי לבדוק אם החנות מתעדכנת לעיתים קרובות במוצרים שהם פיתוחים חדשים בתחום שיכולים להקל עליכם.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

שי פניני – משרד עורכי דין
שי פניני – מומחה למשפט מסחרי
עו”ד שי פניני
שי פניני – עו”ד בתחום הקמעונאות, מסחר ודיני עבודה