איך נמתג את העסק באמצעות הדפסה על חולצות?

 

מיתוג העסק זו משימה רצינית למדי, אבל מי אמר שזה צריך להיות קשה? אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר למיתוג עסקים כיום היא הדפסה על חולצות. בכתבה זאת ריכזנו כמה טיפים שיעזרו להוציא את המקסימום מהמהלך הזה.

יותר צבעוני – יותר טוב

עסקים רבים רוצים עיצוב נקי ובסיסי. זה לא רע, אבל בטוח לא הכי טוב. צבעים חזקים ועזים תופסים יותר את העין ויעוררו את תשומת הלב של כל עובר אורח. זה לא חייב להיות צעקני ואפשר לעשות הדפסה על חולצות בצבעים שמתכתבים עם הצבעים של העסק.

תנו מקום מכובד ללוגו

הלוגו הוא בלי ספק חלק מהותי ביותר בעסק ובעצם הביטוי הוויזואלי שלו. לכן –בהדפסה על חולצות עם מיתוג העסק חשוב מאד שהלוגו יהיה גדול, ברור ומרכזי תמיד.

לכו על בד איכותי

הדפסה על חולצות זולות צריך לקחת בחשבון שאנשים ילבשו אותן לא יותר מפעם או פעמיים וזה בהחלט פספוס מבחינת המיתוג והפרסום. חולצות מבד איכותי ילוו את הבעלים שלהם במשך שנים ויאפשרו לפרסום להמשך באופן טבעי לזמן ארוך.

תגרמו לאנשים לעצור ולהסתכל

משפט מצחיק או מעורר מחשבה, תמונה ייחודית ושונה או אולי עיצוב שמחייב לראות את הצד השני כדי להבין את המסר השלם. אם תצליחו לגרום לאנשים להתעניין בחולצה – הרווחתם בגדול.

אל תתפשרו על בית הדפוס

לבסוף אנו ממליצים לפנות לבית דפוס שמתמחה בהדפסה על חולצות. בית דפוס מקצועי יבטיח עבודה טובה ואיכותית ובעיקר חולצות באיכות גבוהה שאנשים ילבשו לאורך זמן. חשוב להקפיד על הדברים האלו כדי להוציא יותר ממיתוג על חולצות מודפסות.