איך נערוך אלבום תמונות חגים?

 

סדר פסח, ערב ראש השנה עם המשפחה, חגיגות פורים או מפגשי יום העצמאות – חגי ישראל מביאים איתם לא מעט זיכרונות יפים ומרגשים ואין דבר מיוחד יותר מהנצחה שלהם דרך אלבום חג מרגש. אם גם אתם מעוניינים ליצור אלבום תמונות לחגים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה הכי טוב שאפשר.

גבו את כל התמונות שלכם על בסיס קבוע

המפגש המשפחתי נגמר וצילמתם לא מעט תמונות נהדרות? חשוב מאד לגבות אותן כדי שלא תגלו ברגע האמת שחלקן אולי נמחקו ונעלמו. עשו זאת מיד לאחר שצילמתם והימנעו מעוגמת נפש.

סדרו את התמונות לפי תיקיות

כאשר תרצו לערוך אלבום תמונות יהיה עליכם לדלות בסבלנות את התמונות הרלוונטיות וזו עשויה להיות משימה די מעייפת. אם תקפידו לסדר את התמונות שלכם לפי תיקיות (למשל אלבום חג סדר פסח או אלבום ראש השנה) יהיה לכם הרבה יותר קל לערוך ברגע האמת.

הוסיפו טקסט לתמונות נבחרות

תמיד נחמד להיזכר בעובדה כזו או אחרת הקשורה לתמונות שצילמתם. בזמן הצילום שווה להוסיף טקסט שנצמיד לתמונה ושנוכל להוסיף גם בזמן הדפסת האלבום.

שימוש בתבניות

לא לכולם יש את הסבלנות או היצירתיות לעצב את האלבום לבד וממש לא חייבים לעשות זאת בשביל אלבום תמונות איכותי. שווה להשתמש בתבניות בתוכנות שונות שיהפכו את תהליך העריכה להרבה יותר פשוט.

לא מעמיסים יותר מדי

לרובינו יש נטייה לנסות ולדחוס כמה שיותר רגעים כשמעצבים אלבום חג וצריך לזכור שאלבום עמוס מדי הוא כזה שלא ממש נעים להתבונן בו. נכון, זה לא פשוט להחליט אילו תמונות נשארות בחוץ, אבל זה משהו שכדאי לעשות וחשוב מאד להימנע מאלבום עמוס וצפוף מדי עם יותר מדי תמונות בכל עמוד.