איך תכינו אלבומי תמונות בקלות ומהירות?

 

חופשת הקיץ מתקרבת ואתם מתכוננים לחוויות מהנות ובלתי נשכחות עם כל המשפחה? אין ספק כי מדובר על תקופה נפלאה, ובדרך כלל גם כזאת שנרצה לזכור לעוד שנים קדימה, ובדיוק בגלל זה רבים מאיתנו רוצים לפתח אלבום תמונות למזכרת. אם זה משהו שגם אתם מתכננים, אנחנו רוצים לתת כמה טיפים שיאפשרו לכם לעשות את זה בקלות.

הכינו תיקיות בטלפון החכם וסדרו אותן פעם בשבוע

האתגר הגדול ביותר בהכנת אלבום תמונות הוא למצוא את התמונות הטובות ביותר וזה קשה במיוחד בקיץ כשאנו מצלמים הרבה. מומלץ להכין תיקיות לפי נושאים ואירועים ולסדר את התמונות פעם בשבוע. אם יש תמונה שאתם אוהבים במיוחד ורוצים לעשות למשל פיתוח על קנבס, אפשר בהחלט לשלוח אותה לעצמכם במייל ולשמור אותה.

מחקו בכל ערב תמונות מיותרות

במיוחד כשאנו מצלמים הרבה נשאר עם לא מעט תמונות מטושטשות ולא איכותיות. כשתרצו להכין אלבום תמונות זה בהחלט יקשה עליכם את המלאכה ולכן מומלץ למחוק בכל ערב את התמונות מאותו היום שאתם לא צריכים.

היעזרו באתרי האינטרנט ליצירת אלבומים

שווה לדעת שיש לא מעט אתרים שמציעים ממשקים נוחים במיוחד ליצירת אלבומים אונליין ולפעמים גם שירותים נוספים כמו פיתוח תמונות על קנבס. אם אתם לא אוהבים או רגילים לעצב בעצמכם בתוכנות שונות, כדאי בהחלט להיעזר בתוכנות הללו שיאפשר לכם לעשות את זה במהירות ובקלות.

היעזרו בבני המשפחה

לפעמים ההתלבטות בבחירה בין התמונות כשאנו מכינים את האלבום לבד גוזלת הרבה זמן. שתפו את שאר בני המשפחה בתהליך וזה בהחלט יקצר לכם אותו, כשאתם מרוויחים על הדרך עוד זמן איכות עם האנשים שאתם הכי אוהבים. מאחלים חופשת קיץ מהנה!