בניין, תחום עם אופק

חיתוך בטון

 

תהליך הקמה של מבנה לצרכים שונים כגון מגורים, משרדים וכו׳ נקרא בניה. בתהליך הבניה קיימים כמה שלבים: שלב התכנון, שלב הביצוע ושלב הגימור. בכל אחד מהשלבים הללו נסמך האדם על אותו ידע שצבר במהלך אלפי שנות בנייה. מומחים מתחומים שונים משמשים כיום כמתכננים ומבצעים בכל אחד מהשלבים לקראת ובמהלך בנייתו של בית.

עץ, בטון, זכוכית ועוד.

בשלב התכנון אלו המהנדסים, הארכיטקטים והאדריכלים אשר אמונים על כל פרט ופרט בתכנית הבנייה. שלב זה חשוב במיוחד שכן פרטים רבים נדרשים להלקח בחשבון. החל מסוג הקרקע דרך מזג האויר שבסביבת מיקום הבניה ועד לחומרים מהם יקום המבנה.

יציקת יסודות, חיתוך בטון, ותשתית.

 שלב התכנון נגמר ושלב הביצוע מתחיל. כמו כל התחלה בחיים יסודות איתנים חשובים לחוזקו הכללי של כל מבנה. יציקת יסודות עמוקים ויציבים שיהוו בסיס מחבר בין הקרקע לבין הרצפה. לאחר הנחת היסודות עוברים ליצוק את המסגרת והקירות של המבנה. יצירת חללים שישמשו מעברים והפרדה לחדרים או דירות. בשלב זה משמש חיתוך

בטון לפינוי הדרך להנחה והעברת תשתיות מסוגים שונים בין חלקי הבניין.  לאחר שמסגרת הבניין מבטון עומדת איתנה מגיע שלב השינויים הסופיים. לפעמים הלקוח או האדריכל דורשים שינויים שלא נכללו בתכנית המקורית.

שינויים אלו יכולים לנוע בין שינוי מיקום של חלונות, פתיחת מעברים נוספים ואף העתקת קירות שלמים. על צוות הבניין מוטלת המשימה של ניסור הבטון ויציקת השינוי המבוקש.

שינויים במוצר הסופי.

לאחר סיום הקמת השלד נכנסים לתחום הגימור. בתחום זה מבוצעות פעולות שונות כגון: צביעת המבנה, הכנסת חלונות ודלתות למסגרות שהוכנו מראש ומילוי הרצפה באריחים מסוגים שונים. גם בשלב זה לרוב נעשים שינויים תוך כדי הביצוע ולרוב אלו שינויים חיצוניים בסביבת המבנה. פילוס שבילים מחדש הוא אחד מהשינויים אותם מבצעים בשלב הגימור. סיתות שבילי גישה מבטון דורש מיומנות גבוהה. חיתוך בטון הוא האופציה הטובה ביותר הנתונה בידי צוות הבניה להשגת המטרה.

שינויי נוסף שנהוג לבצע בשלב זה הוא צביעה מחודשת או החלפת צבע קיים, כל זאת בהתאם לרצונות הלקוח. העתקת תשתיות היא חלק בלתי נפרד משלב הגימור וכרוכה אף היא בביצוע שינויים בשלד המבנה. לרוב לשם ביצוע שינויים אלו נדרש השימוש בקידוח בטון לפתיחת מעברים נוספים לתשתית החדשה.

לאחר סיום שלב הגימור המבנה מוכן למסירה. בין אם זה מבנה המשמש למגורים או למשרדים תכנון מקדים, יישום וגימור הם חלק בלתי נפרד מכל אתר בניה.

מרחבי הרשת


חבילות שיחות לחו”ל
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית