בפנטן לתפרחת חיתולים

 

כל הורה לתינוק יודע שלצד הרגעים המרגשים והמאושרים יש לא מעט אתגרים, ולפעמים דווקא אותם הדברים הקטנים שנראים קלים ופשוטים הם אלו שיכולים לגרום לנו להכי הרבה דאגה. כך למשל, תפרחת חיתולים שהיא למעשה אדימות הנגרמת באזור המפשעה אצל תינוקות כתוצאה מהרטיבות, עשויה לגרום להם לאי נוחות של ממש ולנו ההורים ללא מעט דאגה. למרבה המזל, בפנטן לתפרחת חיתולים הוא תכשיר נפלא שיכול לעזור ואנו רוצים לתת מידע חשוב בנושא.

ממה נגרמת תפרחת חיתולים?

הסיבה הנפוצה והעיקרית לתפרחת חיתולים היא השילוב בין חיתול מלא בצואה ובשתן והחיכוך עם העור העדין של התינוק שהופך כתוצאה מכך לאדמומי, רגיש וכואב. כמו כן, הנטייה לתפרחת חיתולים היא גדולה יותר אצל פגים וישנם מקרים בהם התופעה שכיחה אף יותר כמו בזמנים בהם התינוק נוטל אנטיביוטיקה מסיבה כלשהי, כאשר הוא סובל משלשולים, במעבר בין חלב אם לתחליף חלב וכן הלאה.

כיצד בפנטן עוזר?

בנפטן לתפרחת חיתולים הוא למעשה תכשיר ייעודי לטיפול והקלה בתופעה הנפוצה. התכשיר נספג היטב בעור של התינוק ומחדש את שכבת ההגנה הטבעית שלו. הוא מסייע בזירוז תהליכי הריפוי הטבעיים של העור והתחדשותו ומביא להקלה מיידית על התחושה הלא נעימה המלווה לתפרחת החיתולים. התכשיר נטול צבע, ריח וחומרים משמרים והוא מיוצר בסטנדרטים גבוהים בלבד לשמירה מקסימלית על בריאותו של התינוק.

לא רק טיפול, אלא גם מניעה

יש תינוקות הנוטים לסבול מתפרחת חיתולים יותר מאחרים ובמקרים הללו בהחלט ניתן להשתמש בתכשיר למניעה ולא רק לטיפול לאחר שזה קורה. מומלץ למרוח אותו לאחר החלפת החיתול וכן לאחר המקלחת ולפני שמשכיבים את התינוק לישון בלילה. אין ספק כי מדובר על הקלה משמעותית וזהו בהחלט פתרון נפלא לבעיה. מרחבי הרשת… דקלה לוי – תכנון מעבדות, דאטה סנטר ומערכות תקשורת