דרכון פורטוגלי ליוצאי ספרד

מועמדים לדרכון פורטוגלי

 

אם גם אתם מחפשים דרך לשנות קצת אווירה, רוצים לנסוע לחו“ל אבל לא בדיוק יודעים מה לעשות, כדאי לכם לדעת שהמעצמה הקולוניאליסטית אשר נכנסה לפני מספר שנים למשבר כלכלי זיהתה פוטנציאל כלכלי די גדול, כזה שיאפשר למגורשי ספרד לשוב אל ביתם. צעירים רבים מחפשים אחר ההזדמנות לעזוב לזמן בלתי ידוע את ישראל בכדי ללמוד תואר ראשון או שני, לעבוד או סתם לאסוף חוויות שאפשר לחוות רק בחו“ל.

דרכון פורטוגלי

ישראל תמיד הייתה מוקמת באויבים רבים ואולי במקרה הזה אנו נהנים מיתרון. אלפי ישראלים זכאים להוציא דרכון פורטוגלי רק בשל היסטוריית גירוש ספרד. עד עכשיו היו אלה המדינות פולין, גרמניה, בולגריה ורומניה עכשיו אפשר להוציא דרכון פורטוגלי מה שמאפשר לכל יוצאי ספרד השייכים לגירוש ספרד לקבל דרכון פורטוגלי.

מי שמחזיק בדרכון פורטוגלי יכול להיכנס ל-170 מדינות ברחבי העולם ללא אשרת כניסה.

אז למי מגיע דרכון פורטוגלי ?

כל צאצא מעל גיל 18 שמצליח להוכיח זיכה למגורשי ספרד יכול להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית שתעניק לו דרכון פורטוגלי- אזרחות אירופאית לכל דבר ועניין. אותם אנשים יוכלו לעבוד ולגור באירופה בלי בעיות ובלי סיבוכים.  הדרכון גם יאפשר מעבר חופשי וקל בין מדינות אירופה, רישיון עבודה, בית ושהייה בלתי מוגבלת על פי החוקים של המדינה. בנוסף, ברוב המדינות ניתן יהיה לקבל פטור משכר לימוד. כן ממש ללמוד בחינם. כניסה חופשית לארצות הברית גם הוא חלק מהזכאות של דרכון פורטוגלי.

כמה עולה להוציא דרכון פורטוגלי ?

המחיר הממוצע לדרכון פורטוגלי הוא 10,000 שקלים שכן יש לו מעט תהליכים בירוקרטיים שחייבים לעבור. ההמלצה היא לפנות לחברה המתמחה בכל התהליכים הללו וכך לחסוך זמן יקר ולהוציא את הדרכון מהר ממה שאתם חושבים.

מרחבי הרשת:
בפנטן – לשמור על עור תינוקך