האם מרכזיה וירטואלית משתלמת לעסקים קטנים?

 

התשובה היא כן, מרכזיית IP בענן היא פתרון יעיל ומשתלם גם לעסקים קטנים. מרכזייה וירטואלית יכולה לכלול מספר שלוחות בהתאם להגדרת הלקוח, לפי מספר העובדים ויכולה להיות מותאמת במדויק לצרכים הייחודיים של העסק. קראו וגלו למה כדאי לכם לעבור למרכזייה וירטואלית גם אם אתם עסק קטן.

מרכזיית IP היא מערכת תקשורת מתקדמת שמאפשרת לעסקים לנהל שיחות טלפוניות דרך האינטרנט. במקום להשתמש בקווים טלפוניים פיזיים, המרכזייה משתמשת בחיבור אינטרנט לשיחות קול, ווידאו, שיחות קבוצתיות, הקלטת שיחות, ועוד.

מרכזיית IP בענן מאפשרת לעסקים להפחית את ההוצאות התקשורת והטלפוניה. היא מייעלת את העבודה, משפרת את השירות ללקוחות הקצה ומספקת אבטחה ברמה גבוהה. במיוחד על רקע המעבר לעבודה מרחוק, עסקים רבים זקוקים לשירותי תקשורת וטלפוניה גמישים, אטרקטיביים וחכמים יותר, וכמובן לפתרונות מתקדמים טכנולוגית החוסכים בהוצאות השוטפות של העסק.

מותאם לצורך שלכם

כאמור, מרכזייה וירטואלית מתאימה גם לעסקים קטנים בזכות היכולת להתאים את השירות לצורכי העסק, כך שהעלות הכוללת מורכבת לפי שימוש בפועל במספר השלוחות שהעסק בוחר. נוסף על כך, שירותי מרכזיה וירטואלית חוסכים רכישה והתקנה של ציוד יקר ותחזוקתו לאורך זמן.

מעבר לחסכון בעלויות, מרכזייה וירטואלית מציעה גמישות לכל עסק. היא מכילה תכונות חשובות לניהול משרד, כולל הקלטת שיחה, פקס לדוא”ל, צליל המתנה, ניתוב שיחות, התממשקות למערכות CRM נפוצות ועוד.

בחירת מרכזייה בענן לעסקים קטנים

לפני שתבחרו מרכזייה בענן לעסק שלכם חושב לוודא שאכן הפתרון מתאים לכם ועדיף על פני מרכזיה פיזית סטנדרטית. התשובה לכך תלויה כמובן באופי העסק והצרכים השוטפים שלו, למשל כמה טלפונים דרושים בעסק, האם יש צורך בחיבור עבודה מרחוק, האם נושא אבטחת המידע חשוב לעסק, האם יש צורך בגיבוי ועוד.

חושב להתעכב על נושא אבטחת המידע. אבטחת מידע הוא נושא מרכזי בתקופה האחרונה ולא בכדי, יש עלייה בכמות מתקפות הסייבר על עסקים, בין אם מדובר בארגונים גדולים ובין אם מדובר בעסק קטן. יש לא מעט פירצות אותן האקרים יכולים לנצל, ולכן שירותי התקשורת בעסק חייבים לספק פתרונות להגנה על המידע ואיומי הסייבר. כלולים בכך שירותי אנטי-וירוס, שירותי הגנה מפני התקפות סייבר, שליטה על גישה למידע, אפשרויות הצפנה ועוד

על היתרונות של ניתוב שיחות בעסק

ישנם שירותי מרכזייה שכוללים שירות ניתוב שיחות, לעיתים בעסקים קטנים לא נדרש שירות כזה, עם זאת שירות ניתוב שיחות יכול בהחלט לשפר את יעילות העסק במקרים מסוימים.

אז מהו שירות ניתוב שיחות? שירות זה, הקרוי באנגלית IVR הנו מענה קולי אוטומטי המציג למתקשרים תפריט בחירה לצורך ניתוב השיחה למקום הנכון. מעבר לכך, מערכת IVR יכולה לתת מענה אוטומטי ללקוח בנושאים מסוימים ללא הצורך בהגעה לנציג אנושי. בכך היא משפרת את יעילות המענה ללקוחות וחוסכת זמן יקר לנציגי העסק.

כאמור, לעסקים קטנים עם מספר עובדים מועט ייתכן ולא תהיה תועלת ממשית בשירות UVR, אבל לעסקים עם עומס במתן שירות טלפוני בהחלט מדובר בשירות יעיל שיחסוך כאב ראש לבעלי עסקים וישאיר להם יותר זמן לניהול העסק.

מרכזייה ושירות IVR במקום אחד לטובת העסק

נסכם ונאמר שמרכזייה וירטואלית יכולה להתאים כמעט לכל עסק בזכות היכולת לבחור את החבילה שמתאימה לצורכי העסק, קטן כגדול. נוסף על כך, שירות IVR יכול להתאים לעסקים רבים ולחסוך זמן יקר גם לעסק קטן. מומלץ לבדוק אם ניתן לקבל את שני השירותים במקום אחד וליהנות משירות לקוחות מלא הזמין לכל בעיה או תקלה במהלך הפעילות השוטפת של העסק.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא , עמוד הפייסבוק של חברת מזון התינוקות המובילה בישראל.

galaxy fold 5 – המתקפל החדש מבית סמסונג

galaxy flip 5 – סמטארטפון הדגל החדש מבית סמסונג

 סמסונג גלקסי פולד 5 וגלקסי פליפ 5 – הסמטארטפונים המתקפלים החדשים מבית סמסונג

מטרנה – באתר גלובס