הדפסת אלבום דיגיטלי – ככה תעשו את זה נכון

 

מרגישים כמו רבים אחרים שהתמונות שאתם מצלמים במהלך החיים בטלפון פשוט מתבזבזות ואתם בכלל לא מסתכלים עליהן? אין ספק שזהו המינוס הגדול של התקופה שלנו, וכולנו מתגעגעים לדפדוף הישן ולחוויה של אלבום תמונות. למרבה המזל, אלבום תמונות דיגיטלי זה משהו שאפשר לעשות היום בקלות באינטרנט ואנחנו רוצים לחלוק כמה טיפים איך תעשו זאת כמו שצריך.

מתחילים במיון ראשוני

ברגע שהחלטתם ללכת על אלבום תמונות, שווה לבדוק מה קורה עם התמונות שלכם. יש דברים שמעניינים אתכם? אירועים שאתם מזכרים בהם ששווים תיעוד באלבום? לחלופין, שווה לחשוב אם יש אירועים עתידיים מעניינים בחיים כמו טיול או אירוע משפחתי, ואז תוכלו לצלם תמונות ולשמור אותן מראש. מכאן נגיע לבחירת נושא אלבום תמונות.

נושא האלבום

כדי להקל על עצמכם את המלאכה ולהצליח להתמקד, שווה לבחור בנושא ספציפי של אלבום תמונות. נגיד אירוע מסוים (אלבום חתונה, ברית, בר מצווה, טיול משפחתי וכו’), תקופה של שנה (למשל, המיטב של שנת 2021), אלבום המוקדש לאדם מסוים, אלבום של רגעים משפחתיים וכו’. זה יעזור לכם לבחור תמונות מתאימות יותר בקלות.

לא מעמיסים

מכירים את המשפט “תפסת מרובה, לא תפסת”? אז כאן הוא לגמרי מתאים וכשאנשים מכינים אלבום תמונות יש נטייה לרצות להכניס את הכל. זכרו שאלבום טוב זה אלבום שמביא את הסיפור והתחושה במספר ספור של תמונות בצורה מדויקת.

לא מגזימים באפקטים

בתוכנות עיצוב אלבום תמונות יש אפשרות להוספת אפקטים וזה נהדר, אך חשוב שלא להגזים ולזכור שתרצו ליהנות מהאלבום גם בעוד שנים, לכן שווה לשמור על קו נקי כלשהו ונעים לעין. הקפידו על הדברים הללו ותוכלו לעצב אלבום תמונות שילך אתכם עוד שנים קדימה!   מרחבי הרשת: דקלה לוי תיכנון מעבדות תכנון דאטה סנטרים