הדפסת אלבום תמונות – כיצד נעשה את זה נכון?

 

זה לא משנה אם בכלל אם מדובר על אלבום זכרונות לחתונה, אלבום למזכרת מהטיול האחרון בחו״ל או סתם אלבום עם תמונות מרגשות של המשפחה מהזמן האחרון – אתם בטוחים רוצים שהוא יצא הכי יפה ומרגש שיש ובגלל זה צריך לדעת איך לערוך אותו תמונות. הנה כמה טיפים להדפסת אלבום תמונות מושלם שיעזרו. בהצלחה!

בחירת נושא

כל אלבום תמונות טוב מתחיל מבחירה והגדרה ברורה של הנושא. כשאתם יודעים בדיוק מה הנושא והמטרה של האלבום יהיה הרבה יותר קל לבחור תמונות ולעצב לפי קו מנחה מסוים.

עמוד השער – הפנים של כל אלבום תמונות

זכרו שהעמוד הראשי הוא בעצם הפנים של האלבום וזה שצריך להזמין את הצופים לפתוח אותו ולראות עוד. מומלץ לבחור בתמונה שמתמצתת את הנושא של האלבום. אם מדובר למשל על אלבום חתונה אז תמונה של החתן והכלה למשל זה רעיון טוב.

איסוף וסידור התמונות

אלבום תמונות הוא כמו סיפור ולכן מומלץ לסדר את התמונות בסדר כרונולוגי מסוים או לפי תתי נושאים ברורים. כשהחלטתם על נושאים כאלו אז מומלץ לסדר את התמונות בתיקיות מתאימות לפיהם וכך יהיה לכם קל הרבה יותר בתהליך השיבוץ.

כיתוב והסברים

בזמן עריכת אלבום תמונות הזכרונות לרוב טריים, אבל צריך לזכור שבעוד עשר שנים ומעלה יש סיכוי שלא נזכור את ההתרחשויות סביב הצילומים ולכן שווה בהחלט להכניס קצת ציטוטים והסברים.

אל תתפשרו על הדפסה איכותית

אין דבר יותר מעצבן מהשקעה בעריכה של אלבום תמונות שיורדת לטימיון בגלל הדפסה לא מקצועית ולא איכותית. אל תתפשרו על בית הדפוס שיבצע את ההדפסה עבורכם וודאו שאתם מקבלים תוצר איכותי שילך אתכם הלאה לשנים הבאות.

מרחבי הרשת:

who is hamas -read about the Islamic terrorist organization

https://whoishamas.com/who-is-hamas/

גלקסי S23 – הזמינו עכשיו סמסונג גלקסי S23 באתר פלאפון