הדרך המהירה לקבלת אזרחות אירופאית

 

בחרנו להציג את הדרך המהירה לקבלת אזרחות אירופאית לפי דוגמא להוצאת אזרחות פורטוגלית בשל כמות הישראלים הרבים שמגיעה להם הזכות לקבל אותה. אם נחזור קצת אחורה בזמן בשנת 1492 מלך ספרד מורה על גירושם של כל יהודי ספרד וב1947 גם פורטוגל השכנה מצווה על סילוקם של כל היהודים. המגורשים עברו למקומות שונים בתפוצות ובעיקר למדינות הים התיכון במדינות כמו מרוקו, טוניס, ארצות הבלקן, אלג‘יר, לוב, מצרים, סוריה וישראל. גם לדרום אמריקה עברו יהודים רבים.

היום, למעלה מ-500 שנים אחרי הגירוש הביעה ממשלת פורטוגל חרטה עמוקה וקבעה כי כל צאצאי המגורשים מעל גיל 18, זכאים להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. המשמעות היא שכמעט כל יהודי עם קשר לאחת המדינות הללו, זכאי לבקש דרכון ואזרחות פורטוגלית. באופן כללי יש שתי דרכים מהירות ומצוינות שניתן באמצעותן לקצר תהליכים ולהוציא אזרחות אירופאית באופן כללי ואזרחות פורטוגלית בפרט.

  1. עורך דין מקצועי – עורך דין מקצועי העוסק בתחום, יסייע לכם לאסוף את כל המסמכים הדרושים לכם להוצאה של דרכון אירופאי. את התהליך יבצע העורך דין אל מול הרשויות הרלוונטיות. כמובן שמדובר בהליך ארוך שעלול להימשך בין כמה חודשים לשלוש שנים.
  2. חברה מקצועית- היום יש מספר חברות המסייעות בתהליך של הוצאת דרכון ואזרחות אירופאית על כל המשתמע מכך.

מדוע צריך אזרחות אירופאית ושווה להשקיע בתהליך?

מדינות אשר חברות באיחוד האירופי מעניקות זכויות רבות למחזיקים באזרחות אירופאית. למשל, לכל מי שיש אזרחות אירופאית יוכל להנות ממגורים בכל מדינות אירופה, ללא הגבלה, עבודה חוקית ולימודים בסבסוד חלקי או מלא. בנוסף, יש המון הטבות לבעלי עסקים. דרכונים אירופאיים מסוימים בעלי חשיבות רבה ומאפשרים גישה ללמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם.

רץ ברשת:

יורם קראוס על טיפוס הרים ועולם העסקים

יורם קראוס – כתבה באתר מאקו

טיפוס הרים – כתבה באתר ביזפורטל

על הקשר בין טיפוס הרים לניהול פרויקטים – יורם קראוס