הזמנות לאירועים – אילו פרטים נכלול בהזמנה?

 

בשעה טובה ומוצלחת קבעתם אירוע מרגש – לא משנה אם מדובר בחתונה, אירוע ברית/ה, בר מצווה או כל אירוע אחר. סגרתם את כל הפרטים הקטנים וכעת כל שנשאר זה להזמין את האורחים. זה הזמן להדפיס ולשלוח הזמנות וכדי שכל האורחים שלכם יגיעו בקלות אילו הפרטים בהזמנה שלא כדאי לפספס.

הפרטים שחייבים להיות בהזמנה

  • שמות החוגגים: כמובן, הפרט הבסיסי והחשוב ביותר. שמות החתן והכלה למשל, שם חתן/כלה הבר מצווה או ההורים לילוד הרך. במקרה של חתונה מומלץ גם לרשום את שמות ההורים וכך גם במקרה של בר/בת מצווה.
  • שעת האירוע: חשוב מאד לציין את שעות האירוע המדויקות ואם יש אירועים פנימיים (למשל חופה, טקס ברית וכו׳) חשוב לציין במיוחד.
  • מיקום והגעה: כמובן שחשוב לציין במדויק היכן יתקיים האירוע וכיצד נוכל להגיע אליו. אפשר להוסיף מפה קטנה או לציין ביטוי שניתן להזין ב-WAZE לניווט.
  • פרטים נוספים: דברים שצריך להביא (נגיד בגד ים אם יש בריכה למשל), קוד לבוש וכו׳.

איפה כדאי להדפיס את ההזמנות?

נראה כי רבים בוחרים להדפיס את ההזמנות בבית ולרוב זה רעיון גרוע שישאיר אותנו עם הזמנות באיכות ירודה. אנו ממליצים להיעזר במעצב מקצועי לצורך העיצוב ולהדפיס הזמנות לאירועים אך ורק בבית דפוס מקצועי ובעל ניסיון. כמו כן שווה בהחלט לברר לגבי שירותים נוספים בבית דפוס של עיצוב או של רכישת אביזרים נלווים כגון מעטפות להזמנות וכך לסגור את כל הפינות במקום אחד.

בשורה התחתונה חשוב לשים את עצמכם בנעליים של האורחים. צרו עבורם הזמנות ברורות, יפות ונגישות המכילות את כל הפרטים החשובים של האירוע ותבטיחו בצעד הזה את ההגעה שלהם.

 

רץ ברשת:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים