המדריך לתייר בעידן הקורונה

 

בתחילת עידן הקורונה רוב מדינות העולם סגרו את השמיים שלהם לטיסות ממדינות אחרות ביניהן גם ישראל, לתקופה של חצי שנה היינו “מקורקעים” בישראל בלי יכולת לטוס למדינות אחרות כתיירים, בחודש אוגוסט החלו לחזור הטיסות לאט לאט וענף התיירות מנסה להתאושש איכשהו מהמכה הקשה שחטף, אך יחד עם זאת הקורונה עדיין כאן ורבים חוששים לטוס.

בכתבה זו ננסה לתת כמה טיפים כיצד להפחית את הסיכון להידבק לאלו שבכל זאת עזרו אומץ והחליטו לצאת מהארץ בתקופה המפחידה הזו מהארץ לחו”ל, המשיכו לקרוא.

טיפים לתיירות בקורונה

• מסכה – אז הכלל הראשון הוא להצטייד בכמה שיותר מסכות עוד מהארץ, הקפידו על עטיית מסכה כל הזמן, אל תקלו ראש זהו הכלל הכי חשוב בהגנה מפני הקורונה.
• הימנעות מהתקהלויות – הבחנתם בהתקהלות בתחנת רכבת, במלון, באתר תיירות כלשהו? זוזו הצידה והתרחקו התקהלויות הם הסכנה הכי גדולה בעידן הקורונה, חולה אחד בתוך הקהל יכול ליצור אפקט של גפרור בשדה קוצים.
• היגיינת ידיים כל הזמן – הקפידו כל הזמן לחטא את הידיים עם סבון או מוצרי חיטוי אפקטיביים.
• אוכל בחדר המלון – חדר האוכל בבית המלון עלול להיות מקום הידבקות כיוון והמון אנשים נדחסים לחדר סגור אחד, מלבד זה אנשים אוכלים הם מכניסים את ידיהם לפה והחיידקים מופצים ביתר קלות על פני משטחי חדר האוכל, אם יש בחדר האוכל בופה זה בכלל מחוץ לתחום שלכם.
• חיטוי משטחים במלון – הגעתם לחדר המלון שלכם, הוציאו חומרי ניקוי יעילים שהבאתם מהבית והחלו לנקות את רוב המשטחים, דאגו לחטא את הידיות של הדלתות וכל מקום שתבואו איתו במגע ישיר.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו