הסרת שיער לגברים – הסרה ביתית או הסרה בלייזר?

 

אם בעבר הסרת שיער הייתה הליך שבחרו בו בעיקר נשים, הרי שכיום גברים בוחרים לעשות את זה לא פחות וזוהי דרך מצוינת להיפטר מעודפי שיער ולהרגיש טוב יותר עם עצמנו. נדמה אם כך כי ההתלבטות העיקרית של גברים היום בין הסרת שיער ביתית בשיטות שונות לבין הסרת שיער בלייזר שמותאמת לגברים במכונים מובילים. בואו ננסה להבין מה עדיף.

הסרת שיער ביתית

היתרון המשמעותי ביותר להסרת שיער בבית הוא הפרטיות המתאפשרת. ההסרה נעשית באופן עצמאי ונוכל לבחור בכל דרך שמתאימה לנו – גילוח, שעווה, מכונות לייזר ביתי, הסרת שיער בפינצטה וכמובן לשלב בין האפשרויות. מבחינת עלויות – כל הוצאה נקודתית כמו שעווה או סכיני גילוח תהיה לרוב נמוכה יותר בהשוואה לטיפולי לייזר, אך צריך לזכור שזוהי הוצאה קבועה שכן לא ניתן להגיע לרוב להסרה שתחזיק זמן רב בבית.

הסרת שיער בלייזר במכון

כאן מדובר על טכניקה מקצועית יותר עם טיפולים שמתחילים בגילוח של הגוף ולאחר מכן טיפול בלייזר שמחליש את שורש השערה עד שהיא נחלשת, נושרת וגדלה כל פעם כשהיא חלשה ודקה יותר עד לאפס צמיחה פחות או יותר. כל טיפול אורך כ-45 דקות ונדרשת סדרה של טיפולים (המספר משתנה בהתאם לכל מטופל) כדי להגיע לתוצאה אידיאלית. לאחר מכן אפשר ליהנות מגוף חלק ולחזור רק לחיזוקים פעם בשנה-שנה וחצי.

אז מה עדיף?

מי שמחפש תוצאות לטווח הרחוק וגוף חלק לטווח הארוך יוכל להשיג את זה רק באמצעות טיפולי לייזר מקצועיים במכונים מוסמכים. מעבר לכך צריך לזכור כי בניגוד להסרת שיער בבית, הטיפולים במכון הם טיפולים מקצועיים המפוקחים על ידי משרד הבריאות ונעשים על ידי אנשי מקצועי. טיפולי הסרת שיער מקצועיים הם כיום קונצנזוס ולא משהו להתבייש בו והם בהחלט עדיפים.