חברת זומד רוכשת את Performance Revenues – זומד – עופר איתן

 

חברת זומד רוכשת את Performance Revenues | זומד – עופר איתן

חברת זומד (מנכ”ל: עופר איתן) הנסחרת בבורסה של טורונטו (קנדה) ומספקת פלטפורמה ומתקדמת למנועי חיפוש לאתרי אינטרנט ולהפצה ולשיווק של אפליקציות הכריזה ב-10 בפברואר 2021 על רכישה של חברת השיווק הדיגיטלי פרפורמנס רווניוז (Performance Revenues). חברת השיווק הדיגיטלי הישראלית Performance Revenues היא אחת מהחברות המובילות בתחום השיווק במובייל המציעה פתרונות חכמים לשיווק באמצעות משפיעני רשת.

לדברי עופר איתן, שותף מייסד ומנכ”ל חברת זומד: “השילוב בין הפעילות של שתי החברות תביא לצמיחה משמעותית בהכנסות, מאחר שהסכם הרכישה מוסיף ערוצי שיווק והפצה חדשים באמצעות משפיעני ומשפיעניות רשת”.

עופר איתן

עופר איתן

אודות מודל ה-SaaS של חברת זומד

מעט לפני הסכם הרכישה של Performance Revenues, חברת זומד השיקה את פלטפורמת ניהול הקמפיינים החדשה שלה. המערכת לניהול קמפיינים בדיגיטל באופן עצמאי, מהווה כלי מתוחכם ויעיל המתאים לניהול קמפיינים שונים בערוצי השיווק הדיגיטליים הגדולים ביותר הקיימים, באמצעות ממשק נוח וידידותי למשתמש.

מודל ה-SaaS (תוכנה כשירות) של זומד מאפשר למפרסם לנהל באופן עצמאי וחכם את הקמפיינים שלו בערוצי הדיגיטל הגדולים ביותר ולנהל את תהליכי רכישת המשתמשים, כלומר User Acquisition. המערכת תומכת בניהול, ניטור, בקרה וניתוח הקמפיינים השונים באופן יעיל ופשוט באמצעות פלטפורמה בודדת, ובפועל ניתן לנהל את הקמפיינים בשילוב מלא עם ערוצי הפרסום המובילים באינטרנט כגון: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, סנאפצ’אט ואפל.

זומד עדכנה כי לא מעט חברות גלובליות מוכרות החלו כבר להשתמש במודל ה-SaaS של החברה, ובין החברות ניתן למצוא את Tangelo Games, La Mark, MuvMobile ועוד.

עופר איתן: “הפלטפורמה החדשה במודל SaaS מייעלת את ניהול הקמפיינים במובייל ובדיגיטל ומאפשרת למפרסמים לשלוט בניהול הקמפיינים, למקסם את החשיפה למודעות ולהשיג תוצאות איכותיות בעזרת המערכת החכמה המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), אוטומציה וטכנולוגיות חיזוי (Predictions)”.

עופר איתן: “הרכישה הנוכחית של חברת Performance Revenues מרחיבה את סל השירותים וערוצי השיווק וההפצה של הפלטפורמה שלנו. כעת יש ערוץ שיווק משמעותי וייעודי לניהול קמפיינים ולהפצת מוצרים ושירותים באמצעות משפיעני רשת ומובילי דעת קהל, זהו ערוץ שיווק משמעותי עבור הלקוחות הקיימים והחדשים שלנו, והפיתוחים האחרונים שביצענו, בשילוב הרכישה הנוכחית, כל אלו ועוד מסייעים לנו לחדור לשווקים חדשים, למשל יפן, ולהציע נדבך חדש לשיווק מתקדם בווידאו ולמינוף התוכן של המשתמשים לפעילות של משפיעני הרשת בכל הערוצים הדיגיטליים. הסכם הרכישה מאפשר לחברת זומד להציע מעטפת שירותים רחבה ויעילה גם ללקוחת של חברת Performance Revenues”, מוסיף עופר איתן.

מרחבי הרשת:

יורם קראוס – מומחה בתחום הבינה המלאכותית

ראובן איליץ’ – יזם הייטק בתחום ההשקעות והנדל”ן הגלובלי

Post Tagged with