חמישה טיפים לטיפול בכוויות קלות

 

לא משנה כמה ננסה להיזהר ולשים לב, פציעות ותאונות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ומשהו שכל אחד מאיתנו יחווה מספר פעמים בחיים. נפילות, התנגשויות, שריטות וחתכים – כל אלו הם דברים שבהחלט יכולים לקרות ובגלל זה חשוב לדעת איך לטפל בדברים הללו. לצד כל אלו, אין ספק כי טיפול בכוויות זה משהו שחשוב לדעת לעשות בגלל שזהו בהחלט דבר נפוץ. הנה חמישה טיפים שיעזרו.

נטרול מקור הכוויה

נשמע אולי טריוויאלי, אבל בהחלט לא מובן מאליו. לפני שנגש לטפל בכוויה, חשוב לוודא כי הגורם לה מנוטרל לחלוטין ולא גורם עוד נזק נוסף. כיבוי אש, גופי חומים, הסרה של בגדים שנחרכו וכן הלאה. רק לאחר שמבצעים את הפעולה הזו ניתן לטפל בכוויות עצמן.

שטיפה במים קרים

הסכנה שקיימת תמיד עם כוויות היא סכנת הזיהום, ועל כן חשוב לוודא שהמקום נקי עד כמה שניתן. לצורך כך יש לשטוף את הכוויה במים קרים ולסלק את הלכלוכים, הפיח והמוגלה שנוצרו. מעבר לכך שטיפה במים הקרים גם תקל על תחושת הכאב והצריבה במקום.

משחה אנטיביוטית

לאחר השטיפה במים קרים, הדבר הטוב והנכון ביותר לעשות הוא למרוח משחה אנטיביוטית טובה על הכוויה. המשחה תוודא כי זיהומים לא מתפתחים, וממש כמו המים תביא להקלה של המקום. ניתן להשתמש במשחת בפנטן.

אפשר גם לחבוש את המקום

חבישה של איזור הכוויה היא בהחלט אפשרית, כמובן לאחר חיטוי וטיפול נכון כוויה. שימו לב שיש להחליף את התחבושת פעם ביום ולהוסיף מריחת משחת בפנטן.

אם ממש כואב, כדאי לנוח

כן, גם כוויות קלות עשויות להיות כואבות ביותר ולא נעימות. אם אתם מרגישים לא טוב שווה בהחלט לקחת יום או יומיים של מנוחה טובה לגוף.   מרחבי הרשת: חדש ! גלקסי S22 גלקסי S22 פלוס גלקסי S22 אולטרה  

מרחבי הרשת…
שעון אפל – אפל ווטש 7 מבית אפל
אייפון 13 – הסלולרי הטוב בעולם
גלקסי s21 – מבית סמסונג
שעונים חכמים – גלריית השעונים החכמים המובילים
שעון חכם סמסונג – עם מערכת ההפעלה אנדרואיד
אייפד – מבית אפל