חמישה סמארטפונים סינים מומלצים לשנת 2023

 

מי שאמר שחייבים להוציא אלפי שקלים על סמארטפון חזק ואיכותי? מי שרוצה לחסוך יכול בימינו לקנות סמארטפון סיני עצמתי ויעיל שלא נופל ביכולות שלו מהמתחרים ואפילו ממכשירי אייפון וגלקסי למיניהם. הנה חמש המלצות חמות על מכשירים ששווה לרכוש בשנת 2023.

 

סמארטפון  Xiaomi Mi 11T PRO

הטלפון הנפלא הזה של שיאומי מגיע עם עיצוב יוקרתי נהדר, מצויד במצלמות באיכות מעולה ובמעבד מהיר, מגיע סוללה משודרגת ועוד. נכון, הוא לא מגיע עם מצלמת טלפוטו כמו הדור הקודם, אבל בכל מקרה מדובר על מכשיר נפלא שעושה את העבודה.

סמארטפון POCO F4

אחד הדגמים המבוקשים ביותר בארץ, מכשיר שמשלב מחיר מצוין ונוח וחומרה טובה. היתרונות שלו הם טעינה מהירה, מייצב אופטי נהדר במצלמה, ממשק משתמש מהיר ואינטואטיבי ובאופן כללי חווית שימוש טובה. בחירה מצוינת למי שרוצה מכשיר איכותי מבלי להוציא הרבה כסף מהכיס.

VIVO

מותג סיני צעיר שתפס תאוצה משמעותית כאן בישראל. הדגמים השונים של ויוו נעים בין 600 שקלים ל-2,000 שקלים בלבד ויש כאן חלופה נפלאה לכל המכשירים היקרים. המכשירים המתקדמים תומכים בדור 5, מגיעים עם מעבד חדש, מצלמות איכותיות למדי וזמני טעינה קצרים באופן מרשים.

OPPO A94

דגם סיני פשוט מעולה התומך בגלישה בדור 5 ומגיע עם סוללה עצמתית למדי. מערך הצילום נחשב למתקדם למדי וכולל גם מצלמת סלפי באיכות 16 מגה פיקסל וכן ערכת שבבים בעלת שמונה ליבות. הדגם הזה הוא יחסית יקר אומנם, אבל הוא בהחלט משתלם ומומלץ.

רלמי 9 פרו

ערכת שבבים מרשימה אחראית כאן לאחד המכשירים הטובים והמומלצים בשנים האחרונות. מערך הצילום מעולה, העיצוב יוקרתי והתמורה למחיר היא בהחלט משתלמת. סמארטפון חזק ומומלץ.

 

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל עכשיו באתר פלאפון במחיר מבצע ואחריות יבואן רשמי

אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג