חמש סיבות לעבור לקבלות ירוקות

חשבונית ירוקה

 

כל בעל עסק יודע שהוצאה של מסמכים שונים כגון קבלות, חשבוניות עסקה, חשבוניות מס וכן הלאה היא חלק בלתי נפרד מניהול העסק. מי שעושה זאת בתדירות גבוה על בסיס קבוע נדרש להדפיס הרבה מאד דפים ולבזבז הרבה זמן ואנרגיה על שליחה של המסמכים. בדיוק בגלל זה קיימת האופציה המצוינת של קבלה ירוקה ואנו רוצים להסביר בדיוק למה זה כדאי.

מה זה קבלה ירוקה?

קבלה ירוקה היא למעשה מסמך דיגיטלי שאפשר להנפיק מהמחשב או דרך הטלפון החכם. זוהי קבלה לכל דבר וניתן לשלוח אותה אונליין ללקוח דרך ווטסאפ, דרך המייל או בדרכים דיגיטליות אחרות. באופן דומה ניתן להוציא חשבוניות עסקה, חשבוניות מס, הצעות מחיר ועוד.

היתרונות של קבלה ירוקה

קבלה ירוקה זה משהו שיש לו כמה יתרונות משמעותיים:

  • חיסכון כספי: אתם למעשה מבטלים לחלוטין את כל ההוצאות שלכם על הדפסות מיותרות ושילוח. במצטבר מדובר על חיסכון של אלפי שקלים מדי שנה.
  • שליחה מהירה: במקום להסתבך עם מסירה אישית או שליחה בדואר, קבלה ירוקה נשלחת באופן מיידי באינטרנט בדרכים שונות וכך אפשר לקבל את התשלום שלנו הרבה יותר מהר.
  • שמירה על הטבע: פחות דפים ושימוש בדיו ויותר שמירה על הסביבה עם שימוש במסמכים דיגיטליים.
  • סדר וארגון: אין צורך בקלסרים, תיוק מסמכים, יצירת עותקים ושאר מטלות משרד. עם קבלה ירוקה כל המסמכים שלכם מרוכזים במקום אחד בצורה מסודרת.
  • נגישות מכל מקום: צריכים להגיע בדחיפות למסמך חשוב? תוכלי להגיע לכולם אפילו דרך הטלפון הנייד.

בשורה התחתונה, קבלה ירוקה היא בלי שום ספק הדרך הנוחה והטובה ביותר להנפיק מסמכים לעסק כיום. אם אתם עדיין עובדים בדרך הישנה אנו בהחלט ממליצים לנסות אותה.

מרחבי הרשת…
שעון אפל – אפל ווטש 7 מבית אפל
אייפון 13 – הסלולרי הטוב בעולם
גלקסי s21 – מבית סמסונג
שעונים חכמים – גלריית השעונים החכמים המובילים
שעון חכם סמסונג – עם מערכת ההפעלה אנדרואיד
אייפד – מבית אפל