חמש עובדות על הסדרה ״מלכת היופי של ירושלים״

 

יש לא מעט סדרות ישראליות מוצלחות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות, אבל מעט מאד הצליחו לרגש אותנו כמו שהצליחה הסדרה מלכת היופי של ירושלים. אם עדיין לא צפיתם, זה בדיוק הזמן, והנה חמש עובדות מעניינות שאולי לא ידעתם עליה.

מבוססת על ספרה של שרית לוי ישי

הסדרה מבוססת על ספר בעל אותו שם מאת הסופרת שרית לוי ישי. היא משודרת ביס וזמינה לצפייה בשירות ה-VOD שלה.

החיים ללא אהבה – עלילת הספר

הספר והסדרה מגוללים את סיפורן של נשות משפחת ארמוזה שכולן נידונו לחיי נישואין נטולי אהבה. היא מלווה את הנשים ואת משפחותיהן החל מימי היישוב הישראלי לפני קום המדינה, דרך הקמתה של מדינת ישראל החדשה ועד ימינו אנו.

קאסט עשיר של שחקנים מעולים

שווה לראות את הסדרה ולו רק בגלל הקאסט הנפלא שכולל לא מעט שחקנים נהדרים. בין היתר תוכלו לראות בעונה הראשונה את מיכאל אלוני, הילה סעדה, עירית קפלן, יובל שרף, דב נבון וישראל אוגלבו – בוגר הישרדות השנוי במחלוקת.

בעונה השנייה הצטרפו לקאסט עוד שחקנים מעולים כמו אקי אבני, קים אזולאי, מייקל לואיס ושירי מיימון.

התסריטאי שמביא את הניסיון

שלמה משיח הוא יוצר הסדרה שהביא איתו הרבה ניסיון. בין היתר הוא היה שותף בכתיבת הסרט הישראלי האלמותי אבא גנוב וסדרות הטלוויזיה המוכרות השיר שלנו, לתפוס את השמיים, אסתי המכוערת, נשואים פלוס ועוד.

גם נטפליקס הצטרפה להצלחה

בעקבות ההצלחה האדירה של הסרט, החליטה ענקית הסטרימינג נטפליקס לעלות על הגל. כיום ניתן לצפות בסדרה גם בנטפליקס ומאז שעלתה לשירות היא זוכה להצלחה מסחררת גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. ואם עדיין לא צפיתם, אז זה בדיוק הזמן!

 

מרחבי הרשת:

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר גלובס

who is hamas – read about the Islamic terrorist organization