טיול לאקוודור , היעד הבא שלכם

כנף מטוס על רקע עננים בשעת שקיעה

 

אקוודור היא מדינה קטנה בשטחה באופן יחסי למדינות האחרות בדרום אמריקה, אך שפע המראות שאפשר לחוות בטיול לאקוודור הוא ללא ספק גדול במיוחד.

נופים פראיים

הרכסים הגבוהים של הרי הגעש בשרשרת הרי האנדים שחלקם בעלי פסגות מושלגות הם אטרקציה ייחודית ומרהיבה ביופייה. הרבה מאד כפרים התמקמו למרגלות ההרים ושם הם מתפרנסים מחקלאות באדמה הפורייה. השבטים המבודדים חיים באותה שיטה מסורתית כמו שחיו אבותיהם ואבות אבותיהם לפני מאות שנים.

החיים על קו המשווה

האקלים היוצא דופן על קו המשווה מזמן למטיילים בטיול לאקוודור הנאה מלאה מיערות גשם שקשה מאד לנוע בתוכם לאור הצמחייה העבותה, שפע של בעלי חיים והפתעות בכל פינה. נהר האמזונס המפותל מאפשר למבקרים ליהנות ממקומות קסומים על גדות הנהר ושפע של שדות במלוא פריחתם.

חופי ים בתוליים

החופים היפהפיים של אקוודור מאפשרים לתיירים מעט שקט אחרי כל הנופים הפראיים. אפשר להירגע בחופים המקסימים והציוריים וליהנות מהפירות הטרופיים ומהאירוח הלבבי של תושבי אקוודור.

קיטו – בירת אקוודור

העיר היפהפייה היא אחת מאתרי מורשת עולמית שהוכרזו על ידי אונסקו לאור השילוב בין העיר הישנה לעיר החדשה, לאור האדריכלות שהשתמרה מהימים שבהם אקוודור הייתה קולוניה . הביקור בה מתמקד במוזיאונים מרתקים כמו המוזיאון הלאומי, במבנים ייחודיים, שווקים צבעוניים במיוחד, קניונים מודרניים וחוויות קולינריות במסעדות הרבות.

אטרקציות בכל רחבי המדינה

בכל מקום שאליו תגיעו בטיול לאקוודור תיחשפו למראות יוצאי דופן כמו לגונת קווצ’צ’ה, שמורת הטבע קוטופקסי, מפלי בבניוס, ג’ונגל האמזונס, מבצר האינקה אינגאפירקה, כפרים מרתקים ושווקים מסקרנים.

תרבות אותנטית

הביקור ברחובות הציוריים בעיירות המקסימות, יוצרים מפגשים אין סופיים עם התושבים המקומיים המקבלים בברכה את התיירים הרבים. בימים שבהם השווקים פעילים, הם מגיעים לבושים בלבוש המסורתי והעממי, עם הפונצ’ו המוכר, החולצות הרקומות והמחרוזות הצבעוניות לשמחתם הרבה של התיירים.

תרבות האריגה

הנולים הרחבים הם סימן ההיכר של אקוודור. תושבים רבים מתפרנסים מאריגת סוודרים ופריטי לבוש נוספים בשלל גוונים וצוות גיאומטריות. הלבוש החם נראה בכל מקום ורוב התיירים רוכשים גם הם את הפריטים הייחודיים והמחממים.

איי גלפאגוס

האיים המיוחדים המשויכים לאקוודור מציעים חוויה עוצרת נשימה הכוללת שפע של בעלי חיים הנמצאים בהם בהמוניהם, צבים ענקיים, איגואנות, פינגווינים, אריות ים לויתנים ודולפינים.

מרחבי הרשת
יורם קראוס  מטפס הרים
יורם קראוס – twitter