טיפים לצביעת חדר לתינוק

 

בשעה טובה תינוק או תינוקת חמודים עומדים להצטרף אל חיק המשפחה? איזה כיף! אנחנו בטוחים שבשלב הזה אתם מתחילים להתכונן לחוויה המרגשת וחלק בלתי נפרד מהעניין הוא הכנה של החדר שלו (או שלה) ובעיקר צביעה שלו. זה אולי נשמע כמו עניין פשוט, אבל האמת היא שיש כמה דברים חשובים שצריך לשים אליהם לב. הנה כמה טיפים שיעזרו.

בחרו בצבע נושם וקל לניקוי

עוד לפני שנדבר על צבעים, ההמלצה החמה ביותר היא לבחור בצבע איכותי בלבד וזה קריטי לחדרי תינוקות. צבע אקרילי זה רעיון מצוין – צבע נושם שמנדף מים בקלות (ככה שגם במקרים של לחות והצפות הרטיבות לא תישאר על הקיר). מאותה סיבה ניתן לנקות אותו בקלות עם מטלית לחה ואפשר לשמור על מראה חדש לאורך זמן ללא צורך בצביעה.

בחרו בצבע נעים לעין

כשאתם בוחרים צבע לקיר של תינוק, הקו המנחה שלכם צריך להיות גוונים עדינים ונעימים לעין. אפשר בהחלט להיפרד מהסטיגמה המגדרית של ורוד לבת וכחול לבן ולכוון לגוונים נעימים אחרים כמו ירוק בהיר, טורקיז, תכלת (לבנים או לבנות) וכן הלאה. זכרו כי זהו החדר שהתינוק ישן בו וישחק בו בעתיד בתור ילד והוא צריך להיות נעים לשהייה.

רוצים לגוון? הכירו את השליכט

אם אתם רוצים לעשות משהו מיוחד באמת, שווה ללכת על שליכט צבעוני. שליכט הוא ציפוי דקורטיבי אקרילי על בסיס מים שמאפשר לנו להעניק טקסטורה ייחודית לקיר – החל מדוגמאות עדינות ועד לסגנונות מעט גסים יותר. זו טכניקה נפלאה למי שרוצה ליצור מראה קירות מיוחד שהוא מעבר למראה הבסיסי של גוון אחד או שניים אחידים בלבד. השקיעו מחשבה מראש ותוכלו לעצב חדר מקסים שהתינוק החדש ירגיש בו הכי בנוח שיש.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא

כתבה אודות מטרנה – מזון התינוקות הראשון בישראל

מטרנה – מזון לתינוקות