טסים הקיץ לארה”ב? אל תוותרו על טיול מאורגן למפלי הניאגרה!

סירה במפלי הניאגרה ביום מעונן

 

בכל שנה יוצאים עשרות אלפי מטיילים מישראל לארה”ב. תמיד יש מה לראות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אך ישנו יעד אחד שאסור לוותר עליו, מפלי הניאגרה. מטיילים יחידים, זוגות וקבוצות רבות מזמינות מראש “טיול מאורגן למפלי הניאגרה“. הכי נוח, הכי מפנק. לוקחים אתכם מבית המלון ומחזירים אתכם לשם. יש לכם את הזמן לחוות את החוויות, לצלם את התמונות הכי הכי, ולטייל לאחר שינה ברכב מפנק בכל המקומות הקסומים.

בדרך למפלי הניאגרה עוצרים ב… שמורות טבע ובאאוטלט.

העיר ניו יורק נמצאת בדרומה של מדינת ניו יורק המשתרעת עד לגבול הקנדי בצפון. נסיעה בת 7-8 שעות עלולה להיות מייגעת ברכב שכור במדינה זרה. בטיול מאורגן, הכל מאורגן. האיסוף מבתי המלון, אוכל כשר למהדרין לפי דרישה, לינה וטיולים ללא דאגות. בשביל טיול מושלם כדאי להזמין מקום בחברת תיירות גמישה המאפשרת תכנון גמיש של מסלול טיול למפלי הניאגרה לפי בקשת המטיילים.

כיף אמיתי לצאת מניו יורק הפקוקה למוות, והסואנת במיליוני בני אדם ממהרים. המעבר לכבישי הצפון מורגש מיידית. נופים עוצרי נשימה מתגלים לעין המטייל. עצירה ראשונה בהרי הקטסקיל, רכס הרים המשתרע על שטח גדול יותר ממדינת ישראל. שישה נהרות ענק חוצים את הרכס. יהודים אורתודוקסיים רבים נוהגים להגיע לפסגות הרכס לנופש “בין הזמנים”. בשל כך, יש רבים המכנים את הרכס כ”אלפיים היהודיים” או “רצועת הבורשט”. חחח. הומור אמריקאי.

חמש ימות של מים מתוקים בגודל של פי 20 משטח מדינת ישראל שוטפות את כל צפון מזרח ארה”ב. כל הדרך המצלמות שלופות ומתקתקות את הזכרונות. נבקר בשמורות טבע ומפלי מים חבויים הנמצאים בכל פינה. עצירה ב”אגמי האצבעות” וב”מפל השי-קווא-גה” עולם שלם של חיות בר, עופות וזוחלים מאכלסים את הקרקע הפורייה. רק אנחנו והטבע בהתבודדות, ציוצי ציפורים, קולות של להקות זאבים מרחוק ואוויר בראשית צלול ממלא את הריאות. שקט ושלווה עוטפים את המטיילים הישראליים שרוצים רק דבר אחד… להגיע לאאוטלט המותגים. יאללה בלאגאן, בואו ונוציא את העיניים עם מותגי על במחירי שוק הכרמל.

מעל חצי מליון ליטר מים בשניה – מפלי הניאגרה.

הַדֻּבְדְּבָן שֶׁבַּקַּצֶּפֶת, היהלום שבכתר. לראות את זרימת מפלי הניאגרה. 567 אלף ליטר בשניה ניתכים מגובה 50 מטר. בריזה קרירה עולה ממטח המים השוצף. מתמקמים במלון בצד הקנדי ויוצאים לטייל על הניאגרה, לראות מופע אור-קולי על גבי המים. חוזרים למלון ומגיעים לקזינו מפואר, מדרחוב בסגנון לאס וגאס ושפע אטרקציות נוספות. ביום שלמחרת נשייט בספינת “עלמת הערפל” העוברת מתחת למפלי הניאגרה. לאחר ביקור בגן הפרחים חוזרים לניו יורק ועוברים דרך העיירה הציורת סְקַאנִיטֶלֶס ומשם לבתי המלון בניו יורק.

היכן עוד אפשר לבקר? תאמו איתנו ונבקר באטרקציות נוספות כפי בקשתכם.

  • מוזיאון הזכוכית בקורנינג.
  • אית’קה ומפלי אנפילד.
  • מערות הנטיפים “האו”.
  • גלן פארק.
  • רוצ’סטר – העיר והשווארמה הכשרה.
  • גרנד איילנד – מדינת היהודים.
  • פינת “סופרמן” בבופאלו.
  • ועוד…

חיפוש בבלוגים עבור מידע יקר ערך, קישורים למפות גוגל ולוחות זמנים של פעילויות מסביב למפלי הניאגרה, יעשיר לכם את הטיול. חפשו בגוגל “טיול מאורגן למפלי הניאגרה” וצפו בתוצאות עם אלפי ביקורות חיוביות של ישראליים שלא טועים. צוות מדריכים ישראלי יעשה הכל על מנת שהחוויה שלכם תיהיה מושלמת! חפשו את “טיול מאורגן למפלי הניאגרה” ביוטיוב וצפו במטיילים ישראלים שבחרו ונהנו לטייל בקבוצה. מלבד הטיול למפלים שווה לחפש גם טיולים לוושינגטון, פנסילבינה וארץ האמיש, פילדלפיה ובוסטון.

 

רץ ברשת:

יורם קראוס על טיפוס הרים ועולם העסקים

יורם קראוס – כתבה באתר מאקו

טיפוס הרים – כתבה באתר ביזפורטל

על הקשר בין טיפוס הרים לניהול פרויקטים – יורם קראוס