כל היתרונות שיש למשפחה בגידול גור כלבים

 

שוקלים לאמץ גור כלבים שיצטרף בקרוב לחיק המשפחה? ובכן, אין ספק שמדובר בצעד נהדר, ואנחנו בטוחים שאתם עכשיו שוקלים את היתרונות והחסרונות שבגידול גורי כלבים. נכון, יש לא מעט אתגרים, אבל אם תשאלו אותנו יש הרבה יותר סיבות לגדל גור כלבים אם יש לכם ילדים, מאשר לא לעשות את זה. הנה כמה מהמרכזיות שבהן.

אחריות אצל הילדים

ילדים הם באופן טבעי חסרי דאגות וזה בסדר גמור, אבל חשוב ללמד אותם בצורה נכונה והדרגתית על האחריות  שלהם בתור מבוגרים לעתיד. גידול גורי כלבים בהחלט יאפשר להם לפתח את תחושת האחריות שלהם והמחויבות כלפי אחרים.

אהבה לבעלי חיים

מי שאוהב בעלי חיים הוא בדרך כלל אדם אמפתי יותר, מתחשב ורגיש הרבה יותר לסביבתו. גידול גור כלבים מגיל צעיר מאפשר לפתח את האמפתיה הזו ואת האהבה לכל היצורים החיים באשר הם.

הפחתה של מתח נפשי

מחקרים רבים מראים כי גידול כלבים בבית קשור באופן משמעותי לרמות מתח וחרדה נמוכות יותר. זה יתרון משמעותי עבור הילדים כמובן, אבל בהחלט חשוב גם להורים שמתמודדים עם שגרת החיים, העבודה ומלאכת גידול הילדים.

היכרות עם מעגל החיים

חיי הכלבים הם קצרים באופן משמעותי מאלו של בני אדם. ילדים שחיים עם גור כלבים מגיל צעיר זוכים לגדל איתו לעבור איתו את כל שלבי החיים, וכמובן שגם להפרד ממנו באיזשהו שלב. זה קשה ולא נעים תמיד, אבל בהחלט נותן לילדים כלים להתמודד עם אובדן בעתיד.