כל מה שאנחנו יודעים על העונה החדשה הצפויה של פאודה

 

ממש בקרוב עומדת לעלות לאוויר העונה החדשה של אחת הסדרות הישראליות האהובות והמצליחות ביותר בכל הזמנים – פאודה – ונראה כי ההתרגשות של המעריצים כבר עולה על גדותיה. הסדרה הצליחה ובענק בכל עולם ולכן נרכשה כבר בתחילת דרכה על ידי ענקית הסטרימינג נטלפיקס שרק ביקשה עוד ועוד. אם גם אתם כבר לא יכולים לחכות לפרקים החדשים, הנה כמה טיזרים שירגיעו אתכם עד רגע האמת.

עלילה במספר חזיתות

בעונה הזו העלילה צפויה להתמקד במספר חזיתות במקביל. הצוות של דורון קביליו (ליאור רז – השחקן הראשי ויוצר הסדרה) מתמודד גם עם טרוריסטים מהחיזבאללה בלבנון וגם נגד פלסטינים מיליטנטים בשטחים הכבושים. מעבר לכך חלקים מסוימים מהעונה יתרחשו בחו״ל כאשר אדם קרוב אל חברי הצוות נחטף לבריסל.

קאסט שרק הולך ומשתפר

העונות הקודמות הביאו למסך את מיטב השחקנים הישראלים, אך נראה כי היד עוד נטויה. אל העונה החדשה יצטרפו שמות מכובדים ביותר כמו מארק איווניר, ענבר לביא המעולה, לוסי איוב שהפכה לאחד השמות החמים ביותר בשנים האחרונות ולואי נופי. במקביל נהנה מנוכחותם של רוב השחקנים מהעונות הקודמות לרבות עידן עמדי, רונה לי שמעון, דורון בן דוד ועוד.

חברת ההפקה על סף מכירה

אחרי הצלחה מסחררת של לא פחות מארבע עונות (כשהעונה הנוכחית צפויה להיות המושקעת והיקרה ביותר), חברת ההפקה של ליאור רז ואבי ישככרוף עומדת כעת בפני רכישה צפויה. הרוכשים הפוטנציאליים הם צמד מפיקים מפורסם, לשעבר בכירים בדיסני, והיקף המכירה הצפוי עומד על לא פחות מ-50 מיליון דולר. אם כך, נראה שיש בהחלט למה לצפות ויכול מאד להיות שהעונה הנוכחית תהיה הטובה, המותחת והמסעירה ביותר עד עכשיו. 

 

מרחבי הרשת:

הוכרזה! סדרת אייפון 14:

אייפון 14 – התצורה הבסיסית של אייפון 14

 אייפון 14 פרו – אייפון מתקדם עם 3 מצלמות אחוריות ותכונות עמידות מתקדמות

 אייפון 14 פרו מקס – הגדול והמתקדם ביותר בסדרת אייפון 14 החדשה

סדרות חדשות – אתר יס

רכב שיתופי – עם שלמה sixt share – הדור החדש של השכרת הרכב, השכרת רכב בשירות עצמי 24/7