כל מה שרציתם לדעת על הסדרה “הטבח”

 

אם אתם מחפשים סדרה קלילה, משעשעת אך דרמטית ובעיקר כזו שכיף להעביר איתה את הזמן, אנחנו רוצים להמליץ לכם בחום על הסדרה “הטבח” ששודרה ממש לאחרונה ביס. אם עולם הבישול מדבר אליכם היא מושלמת עבורכם, אבל האמת שגם אם פחות תוכלו להנות מהסיפור המעניין והשחקנים המעולים. הנה כמה דברים שכדאי לדעת עליה.

עולם הבישול כמו שלא הכרתם אותו

אם יצא לכם לראות פעם את גורדון רמזי בפעולה, אתם בטח יודעים כמה אקשן יש במטבחים. הסדרה הזאת מגוללת את הסיפור של שף מצליח אך ותיק שמתחיל להרגיש שהמתחרים הצעירים נושפים לו בעורף. כאשר משפחה בשנות השלושים לחייו ממצה את תחום ההייטק ומגיע לעבוד אצלו במסעדה כטבח פשוט, העניינים מתחילים להתחמם, והכל כמובן עם המתחים והאנרגיות של מטבחים במסעדות היוקרה בישראל.

קאסט ששווה לראות

העלילה מותחת, מרגשת ואפילו מצחיקה לפרקים, והרבה בזכות צוות השחקנים הנפלא בסדרה. את השף הראשי משחק גל תורן, אחד השחקנים המוערכים בישראל בשנים האחרונות וגם הסולן המיתולוגי של להקת מרסדס בנד. את הטבח החדש משחק גורי אלפי שמפתיע בכל פעם מחדש עם כישורי המשחק המעולים. רותם סלע משחקת שם תפקיד של אחת החברות הקרובות של השף, רומי אבולעפיה משחקת את המאהבת של השף ואפילו השף תום אביב מופיע בכמה פרקים להופעת אורח ועושה עבודה לא רעה בכלל.

בגידות, מתח ולא מעט אקשן

הסדרה כמובן מדברת על עולם הבישול הישראלי, אבל היא הרבה יותר מזה. נושאים מעניינים כמו בגידות ונאמנות לבני זוג, קנאה, פרנויה והרבה יחסים טעונים בין הדמויות, הופכים אותה לאחת הסדרות הישראליות הטובות ביותר שנראו על המסך הקטן בזמן האחרון.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו