כל מה שרציתם לדעת על הסדרה המדובב

 

ממש לאחרונה עלתה למסך הקטן העונה השנייה של הסדרה הישראלית ״המדובב״ שעשתה לא מעט רעש כשעלתה לפני מספר שנים לראשונה ועושה לא מעט גם עכשיו עם עלייתה של העונה השנייה. אם גם אתם מחפשים סדרה מותחת, חכמה ומלאת אקשן לצפות בה – זוהי בדיוק הסדרה בשבילכם, והנה כל מה שחשוב ומעניין לדעת לגביה.

על המדובב

המדובב היא סדרת מתח ישראלית ששודרה לראשונה ביס בשנת 2019. היא נכתבה על ידי אדם ביזנסקי, דנה עדן ועמרי שנהר ובוימה על ידי אריאל בנבג׳י. העונה הראשונה כללה 11 פרקים והעונה השנייה שעלתה בחודש דצמבר של שנת 2022 כללה 8 פרקים.

עלילת הסדרה

אסא – מדובב משטרתי מוצלח במיוחד משתחרר ממאסר מוקדם מן הצפוי וחוזר לביתו שבקריות. כשהוא מגיע הוא מתחיל להשתמש בכישורי הדיבוב שלו כדי להוציא מידע מאחיו שלו כמה עסקים מפוקפקים. כעת גם חברי הילדות של אסא הם שותפים לעסקים של אחיו ובמקביל לכל זה הוא גם מתמודד אל מול ראש משפחת פשע גדולה בצפון.

קאסט מרשים בהחלט

שימו לב שרק הקאסט של הסדרה שווה צפייה בה ומשחקים בה כמה מהשחקנים הטובים ביותר בדור שלנו. עמוס תמם בתור אח של אסא ואניה בוקשטיין בתור אשתו סופי. ציפי שביט בתור ראש משפחת הפשע (אחד הליהוקים המיוחדים והמעניינים ביותר בסדרה), עוז זהבי, לינור אברג׳יל ואוראל צברי בתפקידי אורח וכמובן האחד והיחיד – אור בן מלך המשחק את התפקיד הראשי של המדובב, אסא כץ. הדמות של כץ מגמגמת ובן מלך משחק אותה בצורה מופתית וראויה להערצה.

האם תהיה עונה שלישית?

כרגע עוד אין תשובה לשאלה הזו והמעריצים יכולים רק לקוות שכן מדובר באחת הסדרות הטובות ביותר על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא

אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל