להרגיש בפסגת האושר

משרות בחברת לבנת פורן

 

האם אתם מרגישים תקועים, חסומים או בעבודה לא מתגמלת ומלחיצה? מרגישים שאתם לא מגשימים את עצמכם? חוששים לעשות שינוי למרות שאתם מבינים שהבחירה שלכם מקורה בטעות?

אז איך משיגים את האושר?

לתחושת האושר תורמים גורמים רבים. ההמלצות העיקריות- היו נדיבים, היו אופטימיים בראיית העתיד ושבעי רצון עם העבר, היו קונקרטיים לגבי קשיים ואל תגזימו ותאמרו שהכל לא טוב, השתמשו בחוזקות שלכם בתבונה ושמרו על חיוביות. עוד המלצה חמה מפי חוקרים בתחום היא להתמקד רק בחוזקות שלכם ולחזק אותם מתבררת כעדיפה יותר מאשר להתמקד בחולשות שלכם ובניסיונות כושלים להתגבר עליהן.

 

כולנו משתוקקים להיות מאושרים. לאושר יתרונות רבים מעבר לתחושה הנעימה והטובה. אנשים מאושרים הם מצליחים יותר, בריאים יותר ואף מקושרים מבחינה חברתית. בין החוקרים מקובל לפרק את המונח “אושר” לשלושה מרכיבים. הראשון הוא התחושה החיובית שהחיים נפלאים ונעימים, ואילו השני מיוחס לעיסוק כמו למשל, החיים המקצועיים. השלישי מדבר על המשמעות- כלומר תפיסת החיים כמשמעותיים. החוקרים סוברים גם כי מי שמשקיע בשלושת המרכיבים נחשב למסופק יותר, אך המשקל המכריע יותר ניתן לדעתם למשמעות החיים והעיסוק.

 

הייעוד והסיפוק המקצועיים הם אחד המפתחות המרכזיים לאושר. אדם הבוחר עבודה שמעניקה לו הזדמנות לנתינה ועזרה לחלשים, חולים או נזקקים יהיה מאושר יותר ברוב המקרים. למשל, עבודה עם קשישים ונכים. עבודה הנותנת לכם משמעות אישית, חשיבות או ביטוי לחוזקות שלכם- בסבירות גבוהה תגרום לכם להיות מאושרים יותר.

 

חברת לבנת פורן סייעה לאלפי אזרחים לממש את זכויותיהם הרפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, רשות המיסים, חברות ביטוח וקרנות פנסיה.

מרחבי הרשת
יורם קראוס  מטפס הרים
יורם קראוס – twitter