לוח שנה בעיצוב אישי – המתנה המושלמת לראש השנה

 

אם גם אתם מחפשים את המתנה המושלמת לראש השנה שבא עלינו לטובה, אין ספק שהרעיון של לוח שנה בעיצוב אישי הוא רעיון פשוט מושלם. אם זה נשמע מעניין, אנחנו שמחים לחלוק כמה טיפים לעיצוב מנצח של לוח שנה, אבל קודם כל – מדוע מדובר במתנה המושלמת?

מתנה נוסטלגית, נגיעה אישית ומבט לעתיד

היום כולנו רגילים ליומן והתנהלות דרך הטלפון, אז איזה כיף שאפשר לחזור בקלות לאווירה קצת יותר נוסטלגית ופחות קרה עם לוח שנה בעיצוב אישי. כשאתם מביאים לוח שנה כמתנה, אתם מעניקים גם זכרונות עם נגיעה אישית, גם עיצוב שלכם וגם משהו שאפשר לתלות ולראות תמיד מול העיניים.

טיפים לעיצוב לוח שנה

  • נושא: שווה בהחלט לבחור נושא כשמעצבים לוח שנה בעיצוב אישי. אם יהיה נושא ברור, למשל חגים או תמונות של אנשים מסוימים, יהיה לכם יותר קל במלאכת העיצוב.
  • גודל: נסו לחשוב מראש אם כדאי ללכת על לוח בגודל סטנדרטי או על לוח קומפקטי.
  • ייצוג של כולם: ודאו שכל האנשים החשובים נמצאים בתמונות כדי שאף אחד לא ירגיש במקרה מקופח.
  • בדקו היטב את התצוגה המקדימה: ודאו שהלוח שעיצבתם עונה על החזון שלכם ובדקו היטב את התוצאה הסופית לפני שאתם שולחים את לוח השנה להדפסה.
  • היעזרו בטמפלטים מוכנים: טמפלטים ודוגמאות מוכנות של לוח שנה מעוצב יקלו עליכם וכל מה שצריך זה לשבץ את התמונות שבחרנו במקומות המתאימים.

לוח שנה בעיצוב אישי זו מתנה נפלאה לחג עם אווירה נוסטלגית וזיכרונות מרגשים. זה הזמן להכין לוח שנה לאנשים שאתם אוהבים לכבוד החגים.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם עמותת ער”ן – תמיכה נפשית להורים לאחר לידה

מפת האימהות: פיתוח משותף לחברת הסטארט אפ JAMA וחברת מטרנה

אייפון 15 – באתר פלאפון