לכל מועדון צרכנות יש את ההטבות שלו

 

אם אתם לא שייכים למועדון צרכנות כלשהו, היינו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הזה ולו רק בשביל האפשרות שאולי קיימת לכם הזכאות להצטרף למועדון צרכנות, דבר שיכול להקל עליכם משמעותית בחיי היום יום שלכם.

הנה מספר דוגמאות למועדוני צרכנות שמיטיבים עם עמיתיהם על הצד הטוב ביותר-

מועדון הצרכנות ‘עדיף’

מדובר במועדון צרכנות הפועל לטובת אוכלוסיית הנכים בארץ ואנשים עם מוגבלויות שונות. מועדון ‘עדיף’ מתפקד כמו כן גם בתור מועדון הטבות ומעניק לעמיתיו הטבות והנחות משמעותיות בכל תחום בחיים. אנשים עם נכות מוכרת או מוגבלות מוכרת על ידי המדינה רשאים להצטרף למועדון הצרכנות וליהנות ממגוון רחב של היצע הן לחיי היומיום והן לפרקי חופש וטיולים. כמו כן, קיימים שירותים מסוימים שהמועדון מספק עד הבית זאת על מנת להקל על עמיתיו ולהעניק את הסיוע אותו הם צריכים.

מועדון הצרכנות לעצמאיים

כעובדים עצמאיים, רוב ההטבות והמתנות המתקבלות על ידי מקומות העבודה לא חלים עליכם. לכן, מועדון צרכנות שפועל לטובתכם ובשבילכם יהיה המועדון הנכון להצטרף אליו. כך תוכלו לקבל ייעוצים ראשוניים בנושאים שונים ללא חיוב, הטבות לחופשות ולטיולים ברחבי הארץ והעולם ועוד מגוון רחב של הנחות שלא הייתם יכולים למצוא בשום מקום ללא הצטרפות כעמיתים למועדון הצרכנות All Club. כך יש לכם גם את האפשרות להרגיש ולהיות חלק ממשהו גדול וגם האפשרות ליהנות מהטבות רבגוניות.

מועדון הצרכנות אשמורת

אם אתם מורים במדינתנו הקטנה, אתם ודאי מכירים את מועדון הצרכנות ‘אשמורת’ הלא הוא מועדון הטבות השייך להסתדרות המורים. כולנו מודעים לעובדה שמורה בארץ לא מרוויח המון כסף ועל כן, כשאר אזרחי ישראל, ישמח להטבות והנחות במידת האפשר. אם אתם משתייכים להסתדרות המורים ואינכם מכירים את מועדון אשמורת הגיע הזמן שתכירו. המועדון מעניק לכלל מורי ישראל מגוון רחב של הטבות והנחות בכל תחום בחייהם או בחיי משפחותיהם.

מועדוני הצרכנות ‘חבר’ ו’בהצדעה’

גם אם אתם לא שייכים לצה”ל, אתם ודאי מכירים את מועדון הצרכנות ‘חבר’. מועדון שהוקם עבור אנשי הקבע והפורשים ממנו בכדי לסייע להם ולמשפחותיהם ולו במעט. ההטבות הן בכל אספקט בחיים וניתנות רק לאחר וידוא כי אכן מדובר באנשי קבע או וטרנים. כמו כן, לאחר שהוקם מועדון הצרכנות ‘חבר’, הוקמו מגוון רחב של מועדונים הפועלים לזכותם של חיילי החובה. מועדונים כמו ‘בהצדעה’ ו’משוחררים’ פועלים באותו האופן עבור חיילי החובה ומעניקים להם מגוון של הטבות שיסייעו להם בגילם הצעיר.

מה בשורה התחתונה?

קיימים אינספור של מועדוני צרכנות הפועלים לטובת אוכלוסיות שונות במדינה. החיובי במועדוני הצרכנות הוא שלרוב מדובר בכוח צרכני שבונה את המועדון וככל שקיימים יותר עמיתים למועדון כך ההטבות וההנחות גדלות יותר ויותר.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים