לרכוש ג’ינס ברשת מבלי ליפול ברשת

 

קונים ג’ינס ברשת על מנת לחסוך זמן וכסף? מצד אחד, זאת המגמה העולמית היום. מצד שני, רכישה ללא מחשבה או ללא ביצוע כמה בדיקות, עלולה להפוך את התהליך הזה לעניין זול שעולה ביוקר.

אתם לא חייבים לרכוש בחו”ל כדי לחסוך כסף. אפשר להשיג ג’ינסים איכותיים גם בארץ, כל מה שצריך לעשות הוא לא להיות אימפולסיביים, אלא לבדוק ולחשוב קצת לפני שרוכשים. להלן המלצה כיצד לרכוש נכון וגם לשמור על מכנסי הג’ינס שלכם לאורך זמן.

יותר קרעים מבד – ג’ינס איכותי יכול לשמש אתכם למשך כמה שנים טובות. יחד עם זאת, זה לא אומר שאתם צריכים לרכוש ג’ינס ב 500 ₪. אפשר בחצי המחיר, ואפילו פחות, לרכוש ג’ינס שמחזיק מעמד זמן רב. ככל שיש בו פחות קרעים ככה הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר. לכן הקפידו שהג’ינסים שלכם מכילים יותר בד מקרעים. פשוט תאזנו בין מראה אופנתי ופרוע ולבין הרצון שלכם לג’ינס שיחזיק מעמד זמן רב.

זהירות צבע טרי – כאשר אתם רוכשים ג’ינסים מסוימים, תבדקו את הפרטים על התווית שלהם, או יותר נכון את האותיות הקטנות. ישנם ג’ינסים שבכביסה הראשונה, או לאחר כמה כביסות, מתחילים להוריד צבע ולכן הגוון עלול להשתנות. זה מופיע לרוב על התווית. זה ימנע מכם מצב של “קניתי ג’ינס בגוון אפור עכבר ועכשיו זה בכלל בגוון אפור עיפרון”.

ללא מייבש – גם אם לא כתוב על הג’ינס שאסור להכניס אותו למייבש, מומלץ להימנע אם אתם רוצים לשמור עלי המכנס. בגדים נשחקים מהר יותר כאשר הם עוברים דרך המייבש. בחלק מהמקרים, הג’ינסים מתכווצים. זה יכול לקרות במיוחד כאשר רוכשים ג’ינס שהוא לא מאף חברה מוכרת, או במילים אחרות – לא מותג.

ה 30 של סין הוא לא ה 30 של אירופה – באפליקציות הקניון מסין אפשר לקנות ג’ינס במחיר מצחיק. הבעיה היא שלא ניתן למדוד וזה בעיקר בעייתי אצל ג’ינסים לנשים. רגילות להזמין ג’ינס במידה 30 מאתרים באירופה או לרכישה בארץ, כאשר מדובר בסין, כדאי לרכוש מידה או 2 יותר. מדוע? כי הסינים הם קטנים יותר, הנשים עם פחות קימורים והמידות שלהם עלולות להיות שונות. מה שאצלנו הוא מדיום עלול להיות סמול אצלם. קחו זאת בחשבון.

גזרות – בייחוד אצל גברים, השאיפה היא לקנות ג’ינס שיחזיק מעמד לזמן רב ואפשר יהיה ללכת איתו גם בקיץ וגם בחורף. כדי להצליח להשיג מכנס כזה, מומלץ להצמד לג’ינסים לגברים שמתאפיינים בגזרה ישרה, כמעט ללא קרעים ובצבעי כחול למיניהם.

בכל הקשור לנשים,  מומלץ לא ללכת בהחלט על הגזרות הכי אופנתיות ולהצמד לגזרות שאתן יודעות שמחמיאות לכן. כך למשל, למי שיש מותן קטנה ומעט ישבן, ג’ינסים בגזרות ישרות וסקיני יראו טוב. לעומת זאת, אם את בעלת קימורים ועם טליה צרה, הרי שדווקא מכנס בגזרה גבוהה ידגיש את הקימורים ויתאים יותר מאשר סקיני שיצמד לכל המקומות הלא נכונים… בכל מקרה, לפני הקנייה ברשת, מומלץ לנסות ולמדוד בחנויות פיזיות כמה גזרות ורק אז להחליט על איזו גזרה תרצי ללכת.