מגפונים לגברים ולנשים – איך תבחרו את המגפון הנכון עבורכם?

 

כשמדובר על הנעלה בתקופת החורף, אין ספק שמגפונים זה הפתרון המושלם עבור גברים ונשים כאחד. אם עדיין לא חידשתם את המלתחה ואתם עדיין מסתובבים בכל מקום עם כפכפים, הגיע הזמן שגם אתם תבחרו את המגפונים המושלמים שילכו אתכם בחורף הקרוב. הנה כמה טיפים שיעזרו לבחור את המגפון הטוב ביותר עבורכם.

מגפונים לנשים

מגפונים לנשים זה עולם ומלואו ואפשר למצוא לא מעט דגמים – קרסול גבוה, בינוני או נמוך, מפתח רחב או צמוד, עם או בלי עקב (ועקבים בגדלים שונים) ואינספור דוגמאות וחומרים שונים מהם הם עשויים (למשל עור, זמש וכו׳).

איך לבחור מגפון איכותי לשנים?

מומלץ לבחור מגפון מחומר איכותי ולא כזה שמתבלה בקלות. עקב גבוה זה נהדר, אבל עדיף ללכת על אחד בינוני או קטן מפני שזוהי נעל מאד פרקטית ושימושית ביומיום ועקב גבוה זה לאו דווקא הדבר החכם ביותר. לגבי סוג המפתח – מומלץ ללכת על מפתח צמוד כשלובשים מכנסיים ארוכים צמודים ומפתח פתוח למי שמרבה ללבוש שמלות וחצאיות.

מגפונים לגברים

גם כאן אנו מדברים על מבחר עצום – מגפונים לגברים ספורט אלגנט, מגפוני עבודה, מגפונים בגזרה גבוהה ומגפונים בגזרה נמוכה. ההבדל בין מגפונים לגברים ומגפונים לנשים זו הגזרה והעיצוב.

איך לבחור מגפון איכותי לשנים?

כדי לבחור מגפון איכותי צריך קודם להגדיר את המטרה שלו. האם זה מגפון לצרכי עבודה או למראה בלבד? אם אתם מחפשים שילוב, שווה לדעת בהחלט כי ישנם מגפונים מעולים שמוגדרים בתור נעלי עבודה, אך גם כאלו עם מראה אלגנטי נפלא שאפשר ללבוש גם בסיטואציות מעט רשמיות יותר. מומלץ שלא להתפשר ולבחור מגפונים מחומר איכותי בלבד, מגפונים כאלו יחזיקו מעמד לאורך שנים.

מרחבי הרשת:

גלקסי s23 – הסמארטפון החדש של סמסונג