מהו פרו אייג׳ינג?

 

נראה כי באופן מסורתי תעשיית הקוסמטיקה מעודדת נשים לנסות ולהיראות צעירות יותר מגילן האמיתי וזה משהו שיש לו כמובן לא מעט צדדים שליליים. מתוך כך צמחה תנועת נגד שנקראת פרו אייג׳ינג שקוראת לנשים לחבק את תהליכי ההתבגרות הטבעיים. הדבר המעניין הוא שלא מדובר על קריאה שלא להשתמש במוצרי טיפוח, אלא להיעזר במוצרים מתאימים וכאלה שתומכים במראה הטבעי ולא מנסים לשנות אותו. בואו ננסה להבין במה מדובר.

מה זה פרו אייג׳ינג?

האג׳נדה החדשנית הזו מציעה תפיסה אלטרנטיבית שאומרת שנשים יכולות לבחור בתהליך התבגרות טבעי. כלומר – אין צורך להילחם בזמן והרעיון הוא לקבל את עצמנו כפי שאנחנו. קמטים וסימנים על הפנים שמגיעים עם הגיל הם לא פגמים, אלא מפת דרכים של המסע שעברה כל אישה בחיים. כאמור – הגישה לא אומרת שטיפוח זה דבר לא טוב, אלא רק קוראת לקבל את עצמנו כמו שאנחנו ולהיעזר במוצרים שתומכים באג׳נדה.

אלו מוצרי פרו אייג׳ינג מומלצים ומה הם יודעים לעשות?

בניגוד לתכשירים קוסמטיים רגילים, מוצרי פרו אייג׳ינג הם מוצרים טבעיים לחלוטין, כאלו שתומכים בתהליכי ההתבגרות הטבעיים ומסייעים לגוף בתפקיד הטבעי שלו. לצורך ההמחשה מעניין להכיר את מוצרי דבש המנוקה וארס הדבורה שהפכו פופולריים ביותר בשנים האחרונות. מדובר על מוצרים טבעיים המכילים דבש מיוחד וארס דבורים שמעניקים הזנה ולחות לפנים, עוזרים בתהליכי ניקוי והתחדשות של העור, מסייעים בסילוק רעלנים ובעיקר מעניקים תחושה נעימה וטבעית ביותר. ניתן למצוא לא מעט תכשירים שעונים על ההגדרה – קרם הזנה ללילה, סרום פנים, קרם עיניים, ג׳ל לניקוי הפנים ועוד.

אין ספק כי בשורת הפרו אייג׳ינג היא בשורה חשובה וחדשנית ומוצרי הטיפוח מקבלים כאן טוויסט חשוב עם הבנה שכל אחת (ואחד) מאתנו היא ייחודית ויפה כמו שהיא.