מה אפשר לעשות אחרי הצבא?

 

יום השחרור הולך ומתקרב ואתם לא ממש בטוחים מה אתם הולכים לעשות לאחר מכן? הנה כמה רעיונות לעבודות ומשרות שתוכלו לבחור בהן עם אתגר, כיף וגם הכנסה כספית לא רעה בכלל. שיהיה שחרור קל ונעים!

מאבטחים ומנבטים

אבטחה היא אופציה מעולה אחרי הצבא, במיוחד לבוגרי שירות קרבי. מי שאוהבים את התחום וירצו לקחת את זה רחוק יותר יוכלו ללכת על קורס מנבטים (מנהלי אבטחה) שבו לומדים איך לנהל מערכות אבטחה ובעצם אפשר להתקדם לתפקידים פיקודיים וניהוליים בגופים שונים באזרחות.

ברמנים

זוהי אומנם לא עבודה שעושים לכל החיים, אבל אחרי הצבא זוהי אופציה לא רעה בכלל. ברמנים נהנים מהאווירה של חיי הלילה במקומות שוקקי חיים והומי אדם, מרוויחים טיפים לא רעים בכלל ועובדים בסביבת עבודה צעירה, דינאמית ותוססת.

האפיק החקלאי

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר צעירים שפונים אל תחום החקלאות בישראל. אפשר לעבוד במגוון חוות ברחבי הארץ, לעסוק בקטיף בעונות השונות, לעבוד בחוות קנאביס ועוד. בנוסף אפשר לשלב את העבודה עם מעבר ומגורים בצפון הארץ או בנגב.

חינוך

עבור משוחררים רבים עבודה במסגרות חינוך בלתי פורמלי זוהי אופציה מעולה. אפשר לעבוד כמרכזים בצופים, כחונכים בפנימיות או במוסדות חינוך אחרים, כמדריכי נוער ואפילו בתור מורים מחליפים בבתי ספר.

עבודה בענף התיירות

עוד אפשרות נפלאה לצעירים אחרי צבא היא עבודה בענף התיירות. אפשר לעבוד בבתי המלון השונים ברחבי הארץ וזה נוח למדי כי ניתן לבחור את המיקום המועדף עלינו. יש כמובן הרבה מאד תפקידים – החל מעבודה במטבח, דרך עבודה ניהול בקבלה ועד לעבודה בצוותי הבידור השונים – אופציה מעולה למי ששוקל את האפשרות של מעבר לאילת לתקופת זמן מסוימת.

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר