מוזיאונים בתל אביב

 

אם גם אתם מחפשים בילוי מהנה וייחודי במרכז, מוזיאונים בתל אביב זה הרעיון המושלם גם עבורכם והעיר העברית הראשונה מציעה כיום חוויות נהדרות ומעניינות בשלל מוזיאונים ייחודיים. בכתבה זאת אנו רוצים להמליץ על כמה מוזיאונים בתל אביב שממש לא כדאי שתפספסו.

מוזיאון הטבע

אחד המוזיאונים המרתקים והמיוחדים בייותר בארץ שמספק הצצה נדירה לעולם הטבע הישראלי. בין התערוכות השונות כיום תוכלו למצוא תערוכות המציגות את מגוון החרקים ובעלי החיים הזעירים בארץ, תערוכת ״ארץ, חי, צומח״ הסוקרת את בתי הגידול השונים בישראל, תערוכת ״מבנה, צורה, תפקוד״ שמסבירה על המבנה האנטומי המיוחד של כמה מבעלי החיים בארץ ועוד. המוזיאון פתוח בכל יום משעה 10:00 מלבד יום ראשון שבו הוא סגור. המוזיאון ממוקם באוניברסיטת תל אביב והדרך הקלה ביותר להגיע היא ברכבת.

מוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון רב תחומי נפלא בעיר העוסק בתולדות המדינה ובתרבות הישראלית ונוגע בתחומים שונים לרבות היסטוריה, יודאיקה, פולקלור ועוד. בין התערוכות המציגות כיום תמצאו תערוכה מקסימה שמראה את הים של תל אביב בנקודות שונות, תערוכת צילומים של עשרות צלמים שנותנים הצצה לארצות הים התיכון ועוד. פתוח בכל יום מלבד ראשון מהשעה 10:00. ניתן להגיע בתחבורה ציבורית או עם רכב פרטי ולחנות בחנייה בתשלום שבסמוך.

מוזיאון בית התפוצות

המוזיאון מספק הצצה נדירה לסיפור של העם היהודי. תוכלו ליהנות בו מתערוכות קבועות ומתחלפות ואחת הטובות שתוכלו למצוא כיום היא תערוכת ״ויהי צחוק״ הסוקרת את ההומור היהודי לדורותיו. המוזיאון פתוח בשעות 10:00-17:00 מראשון עד רביעי, 10:00-22:00 בחמישי, 09:00-14:00 בשישי ו-10:00-17:00 ביום שבת. נמצא בקמפוס של אוניברסיטת תל אביב. ניתן לחנות בתשלום במקום והכי טוב להגיע בתחבורה ציבורית.

 

לסיכום – אלו הם שלושה מוזיאונים בתל אביב שלגמרי שווה לבקר בהם – מאחלים לכם בילוי מהנה ומחכים!

 

רץ ברשת:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים