מוזיאונים וגלריות בתל אביב ששווה להכיר

 

תל אביב היא בירת התרבות בישראל וככזו יש בה לא מעט גלריות ומוזיאונים שלא כדאי לפספס. הנה כמה מהם.

מוזיאון הטבע

מוזיאון הטבע הוא מוזיאון בתל אביב המציג לקהל אלפי פריטים נדירים שנבחרו בקפידה מתוך מאגר של מיליונים. תמצאו בו מגוון תערוכות מרתקות כמו בתי הגידול של ישראל, האנטומיה של חיות הבר בישראל, הצצה לעולם החרקים ופרוקי הרגליים ועוד. מומלץ לשלב עם סיור בגן הבוטני המכיל אלפי צמחים נדירים. שעות פתיחה: שני ורביעי – 10:00-16:00, שלישי, חמישי ושבת – 10:00-18:00, שישי וערבי חג – 10:00-15:00.

מוזיאון תל אביב

מוזיאון תל אביב לאומנות הוא מוסד מוביל ונחשב בעולם המוקדש לאיסוף, שימור והצגה של אומנות מודרנית ועכשווית מהארץ ומחו״ל. בין היתר תוכלו להתרשם מהמיצגים המיוחדים של אלברטו ג׳קומטי, חדרי השינה המיניאטוריים של הלנה רובינשטיין, אומנות אירופית מהמאות 16-19 ועוד.

מרכז פרס לשלום

מרכז פרס לשלום הוא למעשה מרכז המבקרים הראשון והיחיד מסוגו העוסק בחדשנות ישראלית וחושף את המבקרים בו לסיפור המיוחד של ארץ ישראל בהשראת החזון של נשיא המדינה שמעון פרס זכרונו לברכה. בין היתר תוכלו לראות את ההיכל ההשראה עם המלצות ישראליות ששינו את העולם ואת גלריית החדשנות עם הסטארטפים שישנו העולם בקרוב.

מוזיאון אנו

מוזיאון אנו הוא מוזיאון העם היהודי בתל אביב שמכיל מאות מוצגים מקוריים, מאות דימויים ולא מעט יצירות אומנות – כל אלו מספרים את הסיפור המרתק של העם היהודי.

מוזיאון ארץ ישראל

אחד משלושת המוזיאונים הגדולים והחשובים ביותר בארץ, מוזיאון רב תחומי העוסק בתרבות חומרית מקומית כיום ובעבר. לצד כל תערוכות הטבע והתערוכות המתחלפות מומלץ לבקר גם בפלנטריום, אחד המקומות המעניינים ביותר לחובבי הכוכבים והחלל באשר הם.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – ערוץ יוטיוב
מטרנה באתר ויקטורי
מטרנה להזמנה
מטרנה באתר זאפ מרקט