המוזיאונים הירושלמיים שישאירו בכם חותם

 

ירושלים נחשבת לאחת הערים המתוירות בעולם ולא סתם. העיר מחברת בין אנשים, תרבויות ודתות, מציגה אינספור תחומי עניין בצורות שונות ובקלות אפשר להעביר כאן כמה ימים של תרבות שופעות ומעשירה. הפעם בחרנו להתמקד בכמה מהמוזיאונים המרשימים בעיר.

  1. מוזיאון המדע – מוזיאון מרתק, עשיר וצבעוני המתאים לילדים ומבוגרים כאחד. חוויה בה תוכלו להתרשם ממוצגים פעילים, סיורים מודרכים ותערוכות מובנות. בכל שנה מבקרים במוזיאון מאות אלפי ילדים ומבוגרים ולעתים אפשר להיחשף לתערוכות המגיעות ישירות מחו“ל.
  2. מוזיאון יד ושם- מוזיאון הנצחה לתולדות השואה בו מוצג אוסף של חפצים, מסמכים ועדויות מתקופת מלחמת העולם השנייה. מדובר באחד המוזיאונים המרשימים ביותר בעולם – ביקור חובה עבור כל אזרח במדינת ישראל, כל יהודי ויש יאמרו כל אדם אנושי שחי ויכול להגיע לכאן. חוויה מצמררת, מעוררת חושים ומחייבת.
  3. מוזיאון מגדל דוד- מוזיאון המציג את סיפור ירושלים לפני 4000 שנה. המוזיאון ממחיש את האירועים ההיסטוריים המרכזיים בעיר לאורך השנים. בלילה תוכלו להתרשם ממופעי אורות וצלילים- חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.
  4. מוזיאון ישראל – אחד ממוסדות התרבות הנחשבים במדינת ישראל כאשר במוזיאון מוצגים מגוון של תערוכות אמנות: תערוכות ציורים, פיסול, אופנה, תכשיטנות, ארכיאולוגיה ועוד.

מוזיאונים נוספים ששווה לבקר בהם בעיר ירושלים הם מעלית הזמן הסוקרת את היסטוריית העיר בצורה ייחודית ומהנה, מוזיאון הרצל המציג את חייו של הרצל ואת פעילותה של התנועה הציונית ומוזיאון המוזיקה המציג את היסטוריית השירה והמוזיקה העברית

נשארתם עם טעם של עוד? הינה כמה טיפים לטיול משפחתי לפעם הבאה לצפון ולאילת.

עוד משהו שיעניין אותך:

שי פניני – משרד עורכי דין

לשכת עורכי הדין – אתר האינטרנט של הלשכה

עו”ד שי פניני – משרד עורכי דין בחיפה

שי פניני באתר עו”ד ציון אמיר