מוזיאונים מומלצים בתל אביב

 

תל אביב היא עיר נפלאה שמציעה הרבה יותר מחיי לילה תוססים וסצנה קולינרית מפותחת. אם גם אתם מתעניינים בתרבות, מורשת והיסטוריה, הנה כמה מוזיאונים בעיר שאתם בהחלט חייבים להכיר ולבקר בהם.

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון הטבע, הוא מוזיאון בתל אביב המציע חוויה חינוכית ואינטראקטיבית ומציג את המערכות האקולוגיות המגוונות של ארץ ישראל. התערוכות והפעילויות המרתקות שלה הופכות את המוזיאון ליעד פנטסטי עבור חובבי טבע ומשפחות וניתן גם ליהנות ממגוון פעילויות לילדים בכל הגילאים. הוא פתוח בימים שני ורביעי בין עשר בבוקר לארבע אחר הצהריים, בשלישי, חמישי ושבת מעשר עד שש ובשישי מעשר עד שלוש.

מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאמנות הוא פנינה תרבותית של ממש ותוכלו למצוא בו אוסף מרשים של יצירות אמנות מקומיות ובינלאומיות כאחד. התערוכות המגוונות והארכיטקטורה המרשימה שלו הם בגדר חובה לחובבי אמנות באשר הם.

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות ישראלית

מוזיאון נפלא ששם את הזרקור על יצירותיו של האמן הישראלי הנודע נחום גוטמן. הביקור מאפשר הצצה נדירה אל ההיסטוריה והתרבות של המדינה באמצעות האמנות הצבעונית והאקספרסיבית של גוטמן שהפך כבר מזמן לנכס צאן ברזל.

מוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון ארץ ישראל הוא אוצר לאומי של ממש המציג שלל חפצים היסטוריים ונפלאות ארכיאולוגיות. הוא מספק מסע מרתק אל עברה של ישראל, ביקור חובה עבור חובבי היסטוריה וסקרנים לגבי מורשת של האזור ושל העם היהודי.

מוזיאון אנו

אנו הוא מוזיאון העם היהודי המציג את ההיסטוריה המרתקת והמורשת של כולנו. אלפי מיצגים היסטוריים שמספרים את הסיפור של העם במשך שנות הגלות וכן לאחר הקמתה של מדינת ישראל. מוזיאון חשוב שכדאי לבקר בו לפחות פעם אחת בחיים.

 


מרחבי הרשת:

אייפון 15 – באתר פלאפון

גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון

מטרנה – באתר גלובס

גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא