מוזיאונים מומלצים לילדים בחופש הגדול

 

החופש הגדול כבר בעיצומו , סגרתם כבר קייטנות לכל הילדים, ואתם יודעים היטב שאחרי שהן יסתיימו, יהיו לכם עוד ימים ארוכים בהם תצטרכו למצוא להם עיסוקים חדשים ומעניינים, וכנראה שבשלב הזה הם כבר מיצו את הבריכה ואת הבילוי במרכזי הקניות. על כן, הרעיון של בילוי מוזיאונים לילדים בנקודה הזו היא אפשרות נפלאה, ואנו רוצים להמליץ לכם על כמה מוזיאונים שבהחלט שווה לבקר בהם עם הקטנטנים.  

מוזיאון הטבע בתל אביב

יש מוזיאונים לילדים שמתאימים רק להם, אבל במקרה הזה מדובר על חוויה מיוחדת בלי ספק גם להורים. מוזיאון הטבע בתל אביב מציג את אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל שנבחרו בקפידה מתוך אוסף מדעי מרשים של חמישה וחצי מיליון פריטים. החוויה במוזיאון היא אינטרקטיבית וייחודית ומאפשרת טעימה מעולם הטבע בצורה מרתקת ומעניינת במיוחד. הכירו את בעלי החיים של ארץ ישראל, את הצמחייה העשירה ואת החיים הימיים, וקבלו הצצה נדירה לעולמם של בעלי החיים שנכחדו לפני אלפי שנים וחיו ממש כאן. ללא ספק מדובר באחד המוזיאונים לילדים הכי מומלצים בתל אביב. בקרו בעמוד זה למידע על שעות הפתיחה של מוזיאון הטבע.  

מוזיאון הילדים בחולון

אין ספק שבקטגורית מוזיאונים לילדים, מוזיאון הילדים בחולון בהחלט לוקח מקום של כבוד. מדובר על מוזיאון חוויתי שמציעה שלל אטרקציות מיוחדות וממש לא נראה כמו עוד מוזיאון שגרתי. מסע מסתורי בעקבות הביטלס, טיול בעקבות הפרפרים לגילאי שנתיים וחצי עד ארבע, ומסע ביער הקסום לבני שש עד שמונה, הם רק חלק קטן על קצה המזלג מהחוויות שתוכלו לעבור שם.  

לונדע באר שבע

מוזיאון הילדים בבאר שבע שמאפשר לילדים להכיר את עולם המדע בצורה חוויתית וללמוד על שפות שונות, מקומות ברחבי העולם, אומנות מוזיקה ותרבות ועוד! טיפ למעוניינים – אפשר לערוך סיור וירטואלי באתר לפני שאתם מגיעים ולראות אם זה מתאים לילדים שלכם.   מרחבי הרשת:

בפנטן – להגן על עור תינוקך, הכנסו לאתר בפנטן הרשמי מכונת קפה מקצועית – אל תתפשרו על הקפה שלכם

 משחת בפנטן – לבריאות העור

 דקלה לוי – תכנון מעבדות