מוצרי קוסמטיקה או טיפולי פנים?

 

אם נצמצם לכותרות את האפשרויות השונות העומדות בפנינו לשמירה על מראה עור פנים צעיר ורענן, נראה כי השאלה בסופו של דבר היא מה עדיף או מה יותר נכון – טיפולי פנים כירורגיים או סמי כירורגיים או שימוש במגוון מוצרי קוסמטיקה. בואו ננסה לעשות סדר בדברים ולהבין מה עדיף מבין השניים.

כל האמת על טיפולי פנים

היום אנחנו שומעים יותר ויותר על נשים וגברים שבוחרים להזריק בוטוקס או חומצה היאלורונית, לעבור מתיחות פנים והרמות מסוגים שונים או תהליכים כירורגיים אחרים למיצוק עור הפנים. אנחנו לא אומרים שזה לגמרי לא מומלץ, אבל צריך להבין שלושה דברים בסיסיים לגבי זה:

  • זה זמני: מדובר לרוב על טיפולים עם תוחלת חיים קצרה. לאחר מספר חודשים נצטרך לחזור עליהם שוב וחוזר חלילה.
  • זה לא נראה טבעי: נכון, אפשר להשיג עור פנים חלק, אבל המראה הוא לא בהכרח טבעי כמו שהיינו רוצים.
  • זה יקר: בסופו של דבר מדובר על טיפולים יקרים מאד ולא כל אחד יכול לעמוד בזה כלכלית.

היתרונות של שימוש בתכשירים קוסמטיים

שימוש בתכשירים קוסמטיים כמו סרום לפנים נועדו למי שמבין שטיפוח עור הפנים זו ריצת מרתון ולא ריצת מאה מטר. בחירת מוצרי קוסמטיקה מתאימים ושימוש לאורך שנים עם התמדה ועקביות יעזרו לנו להגן על עור הפנים ואפילו לראות שיפור במראה עם הזמן בניגוד לקצב ההזדקנות הטבעי של הגוף.

האם אפשר לשלב בין השניים?

כן, אפשר ואפילו רצוי. אנחנו מאמינים ששגרת הטיפוח הבסיסית הטובה ביותר היא עם מוצרי קוסמטיקה איכותיים. מי שרוצה לשלב גם טיפולי פנים יכול בהחלט, אבל חשוב שלא להזניח את השימוש היומיומי בתכשירים שהוא בלי ספק הכלי הטוב ביותר לשמירה על מראה עור פנים צעיר ורענן.