מרכזי קניות לוהטים בתל אביב

 

תל אביב הוכרזה על ידי מספר מגזינים בעלי חשיבות בינלאומית כאחת העיר המעניינות והטובות ביותר בעולם. אין ספק כי אחד הדברים שהכי כייף לעשות בעיר המופלאה הזו, עיר שפועלת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע הוא שופינג. הנה כמה ממוקדי השופינג המומלצים בתל אביב.

דיזינגוף סנטר

אמנם ממבט ראשון זה יכול להיראות כמו מרכז ישן ומשעמם, אבל אם באמת מתעמקים עד הסוף, מגלים שבדיזינגוף סנטר יש כמעט כל חנות שאתם רק מעלים בדעתכם. ממשקפי שמש וראייה של המעצבים הנחשבים בעולם, דרך בגדים של המותגים המובילים בישראל וגם בעולם, יש בסנטר פשוט הכל. בחמישי ובשישי לאורך היום תוכלו להנות משוק אוכל מעולה עם כל הדוכנים המשגעים שצובעים את הסנטר בצבעים וניחוחות. בנוסף אמנים פותחים דוכנים ומוכרים יצירות כמו תכשיטים, טישירטים מגניבים ועוד…

נווה צדק

אזור משגע, עתיק ומשומר בצורה יוצאת דופן, ברחוב הראשי תוכלו למצוא חנויות וגלריות נחשבות המציעות תכשיטים וחפצי אמנות בעבודת יד, חנויות מעצבים עם בגדים מאיטליה, ניו יורק ופריז, חנויות המוכרות מגוון של מוצרים מהממים לבית כמו כריות, אביזרים משלימים, גופי תאורה ומוצרי טקסטיל. כמובן שאי אפשר לוותר על אחת מהמסעדות באזור סוזן דאלאל ועל אחת הגלידות הטובות בעיר שנמצאת ממש במרכז, לא תוכלו לפספס.

שוק הפשפשים

עוד אזור שוקק חיים וצבעוני הוא שוק הפשפשים הממוקם ממש בגבול בין יפו לתל אביב. בשוק מגוון של חנויות ותוכלו למצוא שם החל מרהיטי וינטג‘ יד שנייה שעברו חידוש מדהים ועד חנויות המציעות רהיטים שיוצרו על ידי מיטב האמנים בישראל. יש כאן הכל מהכל: תכשיטים, מוצרי פופ אפ, חנויות תקליטים, מוצרים לבית וכמובן מסעדות, ברים ובתי קפה מהשורה הראשונה.

עוד משהו שעניין אותך:
הרבלייף, הרבלייף בטוויטר