מתנות אישיות לראש השנה

 

ראש השנה בפתח, ולצד התרגשות הגדולה מהמפגש עם האנשים שאתם אוהבים וההכנות לארוחת החג, רבים מאיתנו גם חשים חרדה מסוימת הנובעת מהקושי למצוא מתנות מקוריות ליקרים לנו בתקופה הזו. על כן, אנו רוצים להמליץ על כמה מתנות מקוריות עם נימה מאד אישית ומכובדת, שלגמרי שווה לשקול להעניק בזמן הזה. חג שמח!  

לוח שנה מודפס עם תמונות של בני המשפחה

לוח שנה בעיצוב אישי זה רעיון נפלא, כי הוא גם מקורי וייחודי, וגם מדובר על מתנה במחיר סביר והגיוני בהחלט. כל שצריך לעשות זה לאסוף את התמונות היפות ביותר של בני המשפחה, לערוך את לוח השנה באופן מרגש מתוך היכרות שלכם עם מקבל המתנה, ולהעניק אותו בערב החג. לוח שנה בעיצוב אישי זו מתנה נהדרת שתמיד זוכרים ורואים מול העיניים.  

אלבום תמונות משפחתי מודפס

ואם אתם מתחברים לרעיון של הדפסת תמונות, אלבום דיגיטלי מודפס זה בהחלט רעיון לא רע גם כן. דמיינו את הרגע בו אתם מעניקים למי שמארח אתכם אלבום יוקרתי ויפה (שכבר לא ממש רואים בעידן הדיגיטלי שלנו), עם כל הרגעים המשפחתיים הכי יפים שיש, וזכרונות שישארו לעוד שנים ארוכות. אין ספק שהרעיון של אלבום דיגיטלי מודפס הוא רעיון מנצח.  

תמונה משפחתית על קאפה

הדפסת תמונות על קאפה זה רעיון מעולה שמאפשר גם הוא ליצור זיכרון מרגש בתור מתנה ליקרים שלכם. תוכלו לבחור תמונה אחת גדולה ומייצגת, או להכין קולאז’ עם כל הרגעים המשמחים והמרגשים שלכם. הדפסת תמונות על קאפה היא מהירה, אפשר לעשות אותה בהתראה קצרה והמחירים בהחלט נוחים והוגנים.   מקווים שהצלחנו לתת קצת השראה, ובטוחים שעם קצת מחשבה תוכלו גם אתם למצוא מתנות מקוריות וייחודיות.  

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השייווק שהונפקה בבורסה של טורנטו