מתנות לאישה – כך תוכל לרגש את האישה שלך בדרך היצירתית ביותר

מתנות לאישה

 

ת הנפש התאומה שלך אי שם בעולם. האהבה גורמת לנו להרגיש ולא לחשוב, לפעול מדחפים ולאו דווקא מהיגיון, וכשמגיע הרגע לבטא אותה כלפי בת הזוג שלך כדאי שתיתן את הכול כמו שרק אתה יודע.

מתנות לאישה

אמנם פרחים נתפסים כמתנה המסורתית הכי רומנטית ובאמת יש אנשים שחושבים שהיא  מתנות לאישה המקסימה והמלבבת ביותר, לצד אנשים שמייחסים לה חשיבות בנאלית ולא מקורית. זר פרחים ליום הולדת או ליום הנישואין הוא מתנה נפלאה שמסמלת הרבה יותר מסתם פרחים שיישבו באגרטל במהלך היום, היא מסמנת לאישה שלך שחשבת עליה, שאתה אוהב אותה, שאכפת לך ממנה ושהשקעת בה. גם אם אתה מצרף מתנה נוספת פרחים תמיד מוסיפים כדי לא להגיע בידיים ריקות, הרי אין בחורה שלא אוהבת שהגבר שלה מעניק לה זר פרחים.

חוץ מזר פרחים ליום הולדת, יש עוד מתנות לאישה נפוצות שעם נגיעה אישית יכולות להיות יצירתיות ומדליקות. הקלטת שירים נעשית גם לחתונות וגם לימים מיוחדים כמו ימי נישואין או ימי האהבה למיניהם, כאשר אתה יכול להפגין את כל כישורי השירה שלך בהקלטת סינגל מיוחד שידבר קצת עליכם. אם תרצה להשקיע יותר תוכל לערוך את השיר עם תמונות של שניכם ביחד, כזה שגם יכול לספר את הסיפור שלכם ברצף ולגרום לה להזיל דמעות.

רוב הגברים מקדישים שירי אהבה לנשותיהם כאשר בדרך כלל מדובר על גרסאות קאבר לשירי אהבה מפורסמים. למי שיש חוש מוזיקלי וגם יודע לנגן, יכול להלחין שיר אם כי משימה זו קשה יותר. מתנה זו אפשרית גם לאנשים ללא כישורי שירה, הרי הניסיון לרגש מרגש בפני עצמו מעצם המחשבה עליה, והשיר הזה גם ככה לא יושמע לרדיו.

דרך שונה לרגש אותה עם מתנה קצת פחות חומרית, אחת כזו שתיצור אצלה זיכרונות מתוקים היא פעילות יחד. הפעילות יכולה להיות מתונה יחסית כמו טיול קטן של שניכם ביחד ועד פעילות אקסטרים מגניבה כמו צניחה חופשית. שלא כמו זר פרחים ליום הולדת או הקלטת שיר, כאן מדובר על החיבור של שניכם יחד, התחושה שתיתן לה שיש לה גבר לסמוך עליו, שיש לה גבר להישען עליו ולהתגבר יחד אתו על כל הפחדים, לעתים היא המתנה הכי טובה.

אמנם הריגוש של האדרנלין שיוצא הוא אחד הריגושים הטובים ביותר אך לעתים החוויה יכולה להיות מתוחה ומרתיעה. אם האישה שלך אדם עדין שאוהב פינוקים, אולי במקום לקחת אותה לקפוץ ממטוס או להשמיע לה שיר, תיקח אותה לצימר ציורי, תן לה להתפנק ולהרגיש נסיכה ללא דאגות ביום אחד מבין כל השגרה העמוסה שאתם מנהלים. אמנם אתה צריך לתת לה הרגשה של נסיכה בכל הימים אך פעם אחת להיות נסיכה בתוך ג’קוזי אחרי מסאז’ לא מזיק לאף אחד.

אל תפחד להפגין את האהבה מול עוד אנשים

כשמדובר באישה שלך, אפשר להתייעץ עם חברים ואפשר לקרוא באינטרנט אך בסופו של דבר אתה מכיר אותה בצורה הטובה ביותר ואתה יודע איך אפשר לגרום להתרגש, בין אם מדובר ביום ההולדת שלה, יום הנישואין או יום האהבה. אחת הטעויות הנפוצות של גברים היא לפחד להראות את האהבה שלהם. אהבה היא אינה חולשה, והענקת זר ליון הולדת או השמעת סינגל שהקלטת למענה מול לא אותך ולא אותה אלא להיפך, היא תגרום לה להתרגש ולהבין שאתה אוהב אותה יותר מכול דבר אחר בעולם.

מה עוד טוב לדעת?

עוד אתרים שיעניינו אותך:

בפנטן – שומרים על בריאות העור