מתנות מקוריות לפסח

 

חג האביב שוב מתקרב ולצד ההכנות, הניקיונות והתכנונים של ערב החג – כמעט כולנו חושבים גם על המתנות שנעניק לאורחים שלנו או לאלו המארחים אותנו. אחד החששות הגדולים ביותר הוא בחירה בעוד מתנה קלישאתית ורגילה, כזו שלא ממש כיף לתת או לקבל. כדי להימנע מהמצב הזה, הנה כמה רעיונות למתנות מקוריות לפסח.

תמונות מודפסות על קנבס

קנבס עם תמונה אחת גדולה או קולאז׳ זה תמיד רעיון נהדר. תמונות מודפסות על קנבס זו מתנה שכיף לקבל כי אפשר לתלות אותה בכל מקום ויש לה נגיעה אישית תמיד למי שמקבל אותה. על הדרך זה גם ממש כיף לעצב בעצמנו מתנה כזו.

הגדה בעיצוב אישי

אחד המוטיבים המרכזיים של החג הוא כמובן ההגדה ובכל שנה כולנו קוראים מהגדות אקראיות, בדרך כלל כאלו שהן ישנות ולא ממש מעניינות. הגדה בעיצוב אישי היא דרך נפלאה להכניס קצת פלפל עם תמונות ואפילו טקסטים ייחודיים שרלוונטיים לכל המשפחה. זו גם מתנה נפלאה שאפשר להעניק לכל אורח בסוף הסדר.

אלבום תמונות מהודר

ואם בזכרונות עסקינן, אז למה לא לעצב ולהדפיס אלבום תמונות משפחתי ומרגש? אלבום תמונות מהודר זו מתנה שממשיכה אתנו שנים קדימה ושכיף להסתכל עליה אחרי שנה וגם אחרי עשרים.

זוג מבוגרים מחזיקים אלבום תמונות

ספר מתכונים

היום כולנו רגילים למצוא מתכונים באינטרנט ויש משהו מאד נוסטלגי ומיוחד בספר מתכונים כמו פעם. מתנה נפלאה לחג ובעיקר מאד שימושית. אפשר לבחור במתכונים שונים לארוחות חג, ספר מרקים, ספר אפייה וקונדיטוריה ועוד.

בלוק בעיצוב אישי

בלוק בעיצוב אישי זה עוד רעיון נפלאה – מזכרת נפלאה שאפשר להציג בבית והולכת אתנו שנים קדימה. אפשר למצוא בלוקים מסוגים שונים כמו עץ וזכוכית ולהדפיס עליהם איזה תמונות שרק נרצה ונבחר.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר