סמסונג גלקסי s23 – כל השמועות על המכשיר החדש של סמסונג

 

ממש בקרוב עומדת חברת סמסונג להציג את מכשירי הגלקסי החדשים שלה ומעריצי אנדרואיד כבר לא יכולים לעמוד במתח. אם גם אתם סקרנים לדעת מה יביא לנו המכשיר החדש ושוקלים לרכוש אותו, הנה כל השמועות וההשערות לגבי החידושים שהוא יציג.

שינוי ויזואלי

השינוי הוויזואלי הוא לא מרחיק לכת יותר מדי, אבל כן יש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. הראשון הוא מערך הצילום שיהיה שטוח לחלוטין בדומה לדגם האולטרה בדור הקודם והשני הוא מפרט הצבעים שניתן יהיה לבחור – ירוק, ורוד בהיר וצבע חדש – בז׳. הפעם ככל הנראה לא יהיה דגם לבן.

שבבי סנאפדרגון

החידוש המשמעותי ביותר אולי הוא ערכת השבבים של סמסונג שיאפשרו 8 ג׳יגה בייט של זיכרון עבודה ועד 256 ג׳יגה בייט נפח אחסון.

מסכים – גלקסי 23 ו-23 פלוס

דגם הבסיס של גלקסי s23 החדש יגיע בגודל הסטנדרטי של 6.1 אינץ׳ ומי שמחפש מכשיר גדול יותר יוכל ללכת על דגם הפלוס בגודל 6.6 אינץ׳. שני המסכים אגב יאפשרו תמיכה בקצב ריענון של 120 הרץ ורזולוציית פול HD.

נפח סוללה

על פי ההשערה סמסונג צפויה להגדיל את נפח הסוללות של שני הדגמים, מה שיספק זמן סוללה ארוך יותר וגם חיי סוללה טובים יותר. יחד עם זאת חשוב לדעת כי ככל הנראה לא נראה שדרוג של טעינה מהירה מעבר לקיים היום.

דגם האולטרה

למי שמחפשים מכשיר גדול ומתקדם במיוחד כדאי להכיר את דגם האולטרה שמגיע עם הסוללה החזקה ביותר, רזולוציה משופרת, נפח סוללה גדול יותר ו-12 ג׳יגה בייט של זיכרון עבודה.

אלו הם השינויים הצפויים וממש בקרוב נדע בדיוק מה הדגמים החדשים עומדים להציע.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר