ספר מתכונים אישי

 

אם אתם אוהבים לבשל, נהנים לחלוק מתכונים עם בני משפחה וחברים ורוצים לשמר מסורת ותרבות של אוכל בצורה פשוטה, נפלאה ומרגשת, ספר מתכונים אישי זה הדבר עבורכם. בואו נדבר על היתרונות של זה ונחלוק כמה טיפים מנצחים לעיצוב ספר מתכונים אישי.

היתרונות של ספר מתכונים אישי

  • שימור המתכונים האהובים: דרך פשוט מצוינת לשמור את כל המתכונים האהובים שאספנו במהלך השנים. אפשר להכניס מתכונים משפחתיים מוכרים או סתם כאלו שגזרנו ושמרנו מעיתונים ומגזינים.
  • מזכרת שעוברת מדור לדור: אוכל זה תרבות וספר מתכונים אישי הוא ממש מזכרת שעוברת מדור לדור. אפשר ואף רצוי להוסיף תמונות של בני המשפחה לספר, מה שהופך אותו לקובץ זיכרונות מושלם עם מתכונים אהובים ותמונות של בני המשפחה.
  • עלות נוחה: לא מדובר בפרויקט יקר ורוב האנשים יכולים בהחלט לעמוד בהוצאה.

טיפים לעיצוב ספר מתכונים אישי

  • צילום איכותי: הטיפ הראשון הוא לבחור בתמונות איכותיות בלבד, של בני המשפחה, המאכלים וכלי המטבח. אפשר בהחלט לצלם במיוחד לכבוד האלבום ולהיעזר בצלם מקצועי.
  • פרטו במתכונים גם את כלי המטבח: הרבה אנשים מכניסים לספר מתכונים מפורטים ושוכחים לפרט לגבי הכלים בהם יש להשתמש. אל תשכחו לציין אותם ובאופן כללי נסו להעלות מתכונים כמה שיותר מפורטים וברורים.
  • הדפסה איכותית: אחרי שעמלתם על ספר מתכונים אישי עם תמונות איכותיות בלבד ומתכונים מפורטים, חבל שהכל ירד לטימיון עם הדפסה שאינה איכותית. הקפידו לבחור בבית דפוס מקצועי עם ותק וניסיון בתחום ושמציע הדפסה איכותית בשיטות החדשניות ביותר.

ספר מתכונים אישי הוא דבר נפלא בשבילנו ובשביל אנשים שאנחנו אוהבים במשפחה שלהם נוכל להעניק מתנה יפה ומרגשת. אם זה משהו שכבר מזמן רציתם לעשות ולא יצא, זה הזמן לגשת למלאכה.


מרחבי הרשת:

מטרנה – באתר אוסם

גלקסי s24 להזמנה באתר פלאפון

מטרנה – באתר גלובס

מטרנה – באתר אוסם

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – במחירים מיוחדים